کدخبر :304362 پرینت
24 تیر 1403 - 09:43

با ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان چه تلفن‌ همراهی بخریم؟

انتخاب بهترین تلفن همراه در رده قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان، به نیازها و اولویت‌های شخصی کاربران بستگی دارد، برای مثال، گیمرها ممکن است پوکو X۶ پرو را ترجیح دهند، در حالی که علاقه‌مندان به عکاسی تلفن همراه، گلکسی A۳۵ یا ردمی نوت ۱۳ پرو را انتخاب کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده، انتخاب بهترین گزینه در محدوده قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد چرا که تنوع زیادی در بازار وجود دارد.

طبق نظرسنجی‌های اخیر از خریداران، چندین مدل در این رده قیمتی توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده‌اند.

سامسونگ گلکسی A۳۵ و شیائومی پوکو X۶ پرو در صدر فهرست محبوب‌ترین گوشی‌ها قرار دارند. گلکسی A۳۵ با قیمتی حدود ۱۷.۵ میلیون تومان برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، به دلیل طراحی مشابه پرچمداران سامسونگ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قدرتمند، طرفداران زیادی دارد. نمایشگر سوپر AMOLED با روشنایی هزار نیت نیز از نقاط قوت این گوشی است.

در مقابل، پوکو X۶ پرو با قیمت پایه ۱۵.۸ میلیون تومان، با تراشه چهارنانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، گزینه‌ای جذاب برای گیمرها محسوب می‌شود. این گوشی در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده است.

ردمی نوت ۱۳ پرو، دیگر محصول شیائومی، با قیمت ۱۷.۴ میلیون تومان برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی، توجه خریداران را جلب کرده است. این گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۷s نسل دوم، عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

آنر X۹a با قیمتی حدود ۱۵.۱ میلیون تومان، علی‌رغم عرضه از حدود یک سال و نیم پیش، همچنان در میان گزینه‌های محبوب قرار دارد. نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هستند، هرچند تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ آن نقطه ضعفی محسوب می‌شود.

ناتینگ فون ۱، با قیمتی در حدود ۲۰ میلیون تومان، متفاوت‌ترین گزینه در این رده قیمتی است. طراحی منحصر به فرد با حدود هزار LED، نمایشگر OLED با روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G از ویژگی‌های برجسته این گوشی هستند، اگرچه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن نسبت به رقبا ضعیف‌تر است.

کارشناسان معتقدند انتخاب بهترین گوشی در این رده قیمتی به نیازها و اولویت‌های شخصی کاربران بستگی دارد. برای مثال، گیمرها ممکن است پوکو X۶ پرو را ترجیح دهند، در حالی که علاقه‌مندان به عکاسی موبایل، گلکسی A۳۵ یا ردمی نوت ۱۳ پرو را انتخاب کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.