کدخبر :306393 پرینت
01 شهریور 1403 - 11:13

۵ اپلیکیشن شبیه به دیوار

با شروع فعالیت سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مثل دیوار، خیلی از مردم هم به فکر راه‌اندازی کسب‌وکارهایی افتادند که بتوانند از طریق ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار به درآمدزایی خوبی برسند.

متن خبر

گزارش آگهی/ با شروع فعالیت سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مثل دیوار، خیلی از مردم هم به فکر راه‌اندازی کسب‌وکارهایی افتادند که بتوانند از طریق ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار به درآمدزایی خوبی برسند. معمولا بهترین کار برای رشد هر کسب‌وکاری این است که به‌جای فعالیت در حوزه‌های مختلف، گوشه‌ای از کار را دست بگیرند و بتوانند با تمرکز بر فروش محصولات یا خدمات خاصی، در این بازار رقابتی به جایگاه بهتری دست یابند.

به‌عنوان مثال، در چند سال اخیر، برخی‌ها تصمیم گرفتند تا با طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، فقط به فروش محصولات نو و دست دوم کامپیوتری بپردازند؛ درعین‌حال، می‌توان مزایای خرید و فروش در پلتفرم دیوار را ازجمله اصلی‌ترین دلایل علاقه صاحبان کسب‌و‌کار به ساخت چنین اپلیکیشن‌هایی دانست. از اپلیکیشن های شبیه دیوار انتظار می‌رود که فرم درج آگهی قابل تغییر داشته باشند، واکنش‌گرا و هوشمند باشند، راهنمای کامل برای استفاده از محصولات و خدمات داشته باشند، امکان انتشار تصاویر باکیفیت وجود داشته باشد و ... . از این‌رو، تصمیم داریم برای آشنایی بیشتر شما با امکانات پلتفرم‌های مشابه دیوار، به 5 نمونه از برترین‌های آن‌ها اشاره کنیم.

5 نمونه از اپلیکیشن های شبیه دیوار

با توجه به اینکه در عصر جدید تبلیغات به‌طور گسترده در اینترنت انجام می‌شود، بخشی از این بازاریابی به سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آگهی اختصاص دارد. بسیاری از این پلتفرم‌ها امکان درج آگهی رایگان را نیز فراهم می‌کنند که هرچند شاید چندان مؤثر نباشد، اما همچنان از نبود تبلیغ بهتر است. بااین‌حال، با استفاده از آگهی‌های ویژه در این پلتفرم‌ها، می‌توانیم هم برای سایت خودمان از طریق درج لینک، بازدید جذب کنیم و رتبه سایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشیم و هم به‌صورت مستقیم محصول خود را تبلیغ کنیم.

ازجمله معروف‌ترین اپلیکیشن های شبیه دیوار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اپلیکیشن شیپور

یکی از معروف‌ترین برنامه های شبیه دیوار، برنامه شیپور است. این اپلیکیشن به‌دلیل داشتن رابط کاربری ساده، امکان استفاده راحت برای هر کسی را به‌آسانی فراهم کرده است. به‌علاوه، تمامی کسب‌وکارها از تمام نقاط کشور قادر به خرید و فروش انواع کالا در این پلتفرم هستند؛ بنابراین، اگر به‌دنبال خرید محصولی خاص در شهر مورد نظر خود هستید، کافیست اسم محصول را در این اپلیکیشن جستجو کنید. انواع لازم خانگی، لوازم الکترونیکی، خودرو و ... در این پلتفرم قابل خرید و فروش هستند. دسته‌بندی محصولات و خدمات در اپلیکیشن های شبیه دیوار بسیار متنوع است و در هر دسته‌بندی، خیلی راحت می‌توانید به کالا یا خدمات مورد نیاز خود دست یابید.

اپلیکیشن نت برگ

نت ‌برگ با تمرکز روزانه بر یک کالا یا سرویس، انتخاب را برای کاربران ساده می‌کند و با استفاده از قدرت خرید گروهی، آن را با قیمتی ارائه می‌دهد که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر کرد. ازجمله مزایای طراحی نرم‌افزار مثل دیوار این است که با استفاده از این روش، هر روز پیشنهادات متنوعی از کالاها، خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های جدید و جذاب در اپلیکیشن نت ‌برگ قرار می‌گیرد که خریداران می‌توانند با بهره‌گیری از تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۹ درصدی، این پیشنهادات ویژه را به سرعت خریداری کنند.

اپلیکیشن جاباما

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های شبیه دیوار که در چند سال اخیر بسیار معروف شده و تنها در حوزه اجاره ویلا و اقامتگاه فعالیت دارد، اپلیکیشن جاباما است. هر زمان که قصد سفر داشتید، کافیست شهر مورد نظر خود را در این اپلیکیشن جستجو کنید تا لیست متنوعی از انواع اقامتگاه‌ها، ویلاهای جنگلی و ساحلی، سوئیت دربستی، بوم گردی و روستایی، آپارتمان و خانه مبله، مهمانسرا و مسافرخانه و ... را ببینید و همانی که می‌خواهید را رزرو کنید.

فعال کردن رزرو قطعی و آنی برای کسب درآمد بیشتر، اطلاع‌رسانی دقیق برای هر درخواست رزرو، داشبورد رصد وضعیت بازار برای مدیریت بهتر اقامتگاه، امکان مدیریت مالی وضعیت اقامتگاه و پشتیبانی اختصاصی برای میزبانان ازجمله امکاناتی هستند که در طراحی این اپلیکیشن برای استفاده راحت‌تر کاربران قرار گرفته‌اند.

اپلیکیشن باما

اپلیکیشن Bama یک برنامه کاربردی برای نیازمندی‌های خودرو است که امکان مشاهده و درج آگهی خرید و فروش انواع خودرو و موتورسیکلت‌های ایرانی و خارجی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن که از بهترین اپلیکیشن های شبیه دیوار است، روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است. خدمات این اپلیکیشن محدود به یک منطقه خاص نیست و شما می‌توانید در سراسر ایران از آن بهره‌مند شوید. به‌عنوان مثال، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از هر نقطه‌ای از کشور آگهی‌های فروش خود را منتشر کنند تا خریداران بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و معاملات خود را انجام دهند.

اپلیکیشن Bama امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند، ازجمله جستجوی گسترده در میان آگهی‌های خودرو و موتورسیکلت، خرید و فروش انواع خودروها ازجمله خودروهای کلاسیک، کلکسیونی، منطقه آزاد و گذر موقت. این اپلیکیشن همچنین اطلاعات فنی خودروها و قیمت خودروهای صفر کیلومتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، امکان جستجو و معامله موتورسیکلت‌های مختلف نیز از دیگر خدماتی است که باما، یکی از بهترین اپلیکیشن های شبیه دیوار، ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن راهنمای همشهری

برنامه های شبیه دیوار رویه انتشار آگهی را بسیار راحت‌تر کرده‌اند و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آگهی خود را منتشر کنید یا محصول و خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنید. اپلیکیشن راهنمای همشهری ازجمله اپلیکیشن های شبیه دیوار و دیوار های دیگر است که برای انتشار آگهی در دسته‌بندی‌های مختلف طراحی شده است.

زمانی که آگهی جدیدی در این برنامه قرار می‌دهید، در ابتدا باید دسته‌بندی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس در صفحه بعد، اطلاعات محصول را اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه، امکان مشاهده و ذخیره آگهی‌های موردعلاقه است. معمولا وقتی قصد خرید یک کالای خاص را داریم، به بررسی آگهی‌های مختلف پرداخته و از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم. با استفاده از این برنامه، می‌توانید آگهی‌های موردنظر خود را علامت‌گذاری کنید تا در آینده به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

قیمت ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی شبیه دیوار

با طراحی و ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار، انتشار آگهی و تبلیغات بسیاری از کسب‌وکارها آسان‌تر شده است؛ اما ازآنجاکه سپردن طراحی و ساخت یک اپلیکیشن کاربردی به یک تیم طراح کاربلد بسیار مهم است، باید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. شرکت برنامه‌نویسی آرناد با بررسی تمام امکانات مورد نیاز کسب‌وکارتان، بهترین پلتفرم را برای شما طراحی و راه‌اندازی خواهد کرد. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت اینجا سر بزنید.

طراحی اپلیکیشن های مشابه دیوار برای چه کسب‌و‌کارهایی مناسب است؟

طراحی نرم‌افزار مثل دیوار به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که نسبت‌به طراحی اپلیکیشن‌های معمولی دارد، برای بسیاری از کسب‌وکارهای فروش آنلاین و انتشار آگهی مناسب است؛ بنابراین، تمامی کسانی که به سایت یا اپلیکیشن نیازمندی‌ها، کاریابی یا خدماتی و درج آگهی نیاز دارند، می‌توانند با ساخت اپلیکیشن های شبیه دیوار نه‌تنها مخاطبان بیشتری جذب کنند، بلکه با رابط کاربری و جذابی هم که برای رفع نیازهای همه کاربران دارند، به کسب درآمد بیشتری برسند. اپلیکیشن آگهی املاک و مشاور املاک، فروش لوازم الکتریکی، فروش پرندگان، آگهی استخدامی، فروش خودرو و ... از متداول‌ترین برنامه‌های این حوزه هستند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.