کدخبر :306390 پرینت
01 شهریور 1403 - 10:31

وزیر ارتباطات: میثاق ما، سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم پیشرفت است

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، گفت: میثاقی که داریم سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم پیشرفت است و با نگاه به اهداف کلی در ماده ۶۴، می توانیم بر مبنای مشخصی صحبت کنیم و حسن تدبیر و کمی سازی اهداف در برنامه هفتم از این قبیل است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم در اولین جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، گفت: با نگاه توافق سازی و وفاق ملی کار را آغاز می کنیم و این بحث را به صورت جدی ادامه می دهیم.

وی افزود: از همه ظرفیت های کشور در حوزه های تخصصی کمک می گیریم و فراز و نشیب های حوزه را با کمک از همه ظرفیت‌ها رفع می‌کنیم.

هاشمی، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس برای اعتماد و رای قاطعی که به بنده دادند تشکر و قدردانی می کنم.

وی، گفت: میثاقی که داریم سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم پیشرفت است و با نگاه به اهداف کلی در ماده ۶۴، می توانیم بر مبنای مشخصی صحبت کنیم و حسن تدبیر و کمی سازی اهداف در برنامه هفتم از این قبیل است.

وزیر ارتباطات دولت چهاردهم، گفت: حوزه های مختلفی را هدف گذاری کردیم که شامل شبکه ملی اطلاعات است که با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم. مورد بعدی اقتصاد دیجیتال است که ماموریت وزارت ارتباطات ورای ماموریت درون بخشی است.

وی ادامه داد: برای بزرگ کردن این کیک اقتصادی باید روی کمک صنایع مختلف تمرکز کنیم و از سرمایه گذاری های مختلف استفاده کنیم چراکه ضرب آهنگ به سمت کندی رفته چراکه سرمایه گذاری و نقدشوندگی در کنار هم معنادار می شوند.

هاشمی، گفت: توسعه صنعت فضایی را با جدیت دنبال می‌کنیم و همچنین دولت هوشمند و حکمرانی داده و البته امنیت سامانه ها را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث توسعه فیبرنوری با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور و متخصصین این بحث را دنبال می کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.