کدخبر :304124 پرینت
19 تیر 1403 - 14:35

حمایت رایتل از برگزاری بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء

ششمین دوره بوت‌کمپ تخصصی اینترنت اشیاء در تابستان ۱۴۰۳ با حمایت رایتل برگزار خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این رویداد علمی يك دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‌مندان به حوزه هوشمندسازی جهت آموزش حرفه‌‌‌‏ای و آماده‌‏‌سازی افراد به‌منظور ورود به بازار كار است.

دوره آموزش کاربردی و عملیاتی بوت‌‌کمپ در پنج سال متوالی توسط مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده ‌است و شرکت خدمات ارتباطی رایتل و مرکز نوآوری نکسترا حمایت از برگزاری ششمین دوره آن را بر عهده گرفته‌اند.

بوت‌کمپ اینترنت اشیاء به عنوان یکی از جامع‌ترین رویدادهای هوشمندسازی کشور برای علاقه‌مندان به اکوسیستم دیجیتالی برگزار می‌شود و مرکز توسعه کسب و کار و فناوری‌های نوین شرکت رایتل در راستای سیاست‌های دیجیتالی خود از این رویداد حمایت کرده است.

محتوا‏های آموزشی بوت‌كمپ در قالب كارگاه‏‌های مهارت‌محور به‌صورت پيوسته تدريس می‌‎شوند و با تعريف سناريوهای عملياتی آموزشی توسط مدرسين، دانش‌‌‎پذيران حتی مفاهيم را هم عملياتی پياده‌سازی می‌کنند.

در این رویداد که به‌صورت حضوری از ۲۰ تیر تا ۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، لایه‌های معماری اینترنت اشیاء و زنجیره ارزش آن با بهره‌گیری از اساتید برجسته به‌صورت عملیاتی و با رویکرد پروژه‌محور به علاقه‌مندان شامل مدیران صنایع و سازمان‌ها و کارشناسان و دانشجویان مستعد، آموزش داده خواهد شد.

در كنار سناريوهای آموزشی، چندين سناريوی هوشمندسازی كاربردمحور نيز برای تيم‌های بوت‌كمپ بر اساس نياز بازار تعريف می‌شود تا دانش‌پذیران در پايان دوره هم تجربه توليد يك نمونه اوليه واقعی در حوزه اينترنت اشیاء را داشته باشند.

شرکت‌کنندگان با قرارگیری در تیم‌های مختلف به پیاده‌سازی پروژه‌های عملی در حوزه‌های صنعت هوشمند، کشاورزی هوشمند، خودرو متصل، سلامت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، مدیریت هوشمند بحران و سایر حوزه‌ها پرداخته و نمونه‌های آزمایشگاهی خود را در اختتامیه این رویداد ارائه خواهند داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام کلیک کنید.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.