کدخبر :306693 پرینت
07 شهریور 1403 - 17:12

عرضه گوشی باربی؛ بدون امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی +تصاویر

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، سازنده گوشی‌های نوکیا، اعلام کرد که در همکاری با شرکت متل (Mattel)، تولیدکننده اسباب بازی، گوشی جدیدی به نام اچ‌ام‌دی باربی را عرضه کرده است. این گوشی امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را می‌دهد، اما دسترسی به اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را فراهم نمی‌کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این گوشی با طراحی کلاسیک، رنگ صورتی و اندازه‌ای کوچک، قابلیت تا شدن دارد و از ویژگی‌های محدودی نسبت به گوشی‌های هوشمند برخوردار است.

این گوشی که با قیمت 99 پوند (حدود 131 دلار) عرضه می‌شود، به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیامک را می‌دهد، اما دسترسی به اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی را فراهم نمی‌کند.

عرضه این گوشی همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تولید عروسک باربی و پس از موفقیت فیلم «باربی» در سال گذشته با بازی مارگو رابی، که 1.4 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشت، انجام شده است.

برآوردهای شرکت تحقیقات بازار «سی‌سی‌اس اینسایت» نشان می‌دهد که اچ‌ام‌دی ممکن است بیش از 400 هزار دستگاه از گوشی باربی را در بریتانیا، از طریق شرکت‌های ودافون و آرگوس به فروش برساند.

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی که از حمایت گوگل و کوالکام (Qualcomm) برخوردار است، تاکنون چندین گوشی کلاسیک با ویژگی‌های محدود هوشمند روانه بازار کرده که از جمله آنها می‌توان به نسخه‌های جدید گوشی‌های کلاسیک نوکیا مانند 3210 و 3310 اشاره کرد.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.