کدخبر :306713 پرینت
07 شهریور 1403 - 21:59

اتهام جدید علیه پاول دورف مالک تلگرام

یک منبع مطلع از پرونده پاول دورف مالک تلگرام به خبرگزاری فرانسه گفت که او در مدت بازداشت به ظن اقدامات خشونت‌آمیز جدی علیه یکی از فرزندانش نیز مورد بازجویی قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یک منبع مطلع از پرونده پاول دورف، روز چهارشنبه هفتم شهریور به خبرگزاری فرانسه گفت که او در مدت بازداشت به ظن «اقدامات خشونت‌آمیز جدی» علیه یکی از فرزندانش نیز مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گفته این منبع، این تحقیقات که از سوی اداره رفاه کودکان فرانسه آغاز شده، مربوط به پسر هفت ساله دورف است که پس از ترک فرانسه، در سوئیس زندگی می‌کند.

بنیان‌گذار و مالک تلگرام که در فرانسه به اتهام کنترل نکردن محتوای غیرقانونی در این پیام‌رسان دستگیر شد، روز چهارشنبه در دادگاه پاریس حاضر شد تا قاضی درباره اتهام‌های احتمالی مرتبط با ۱۲ تخلف تلگرام، تصمیم‌گیری کند. 

به گزارش سیتنا، یک منبع در دفتر دادستانی پاریس به اسپوتنیک گفت که اتهامات دورف در مورد کودک آزاری هیچ ارتباطی با بازداشت اخیر او در فرانسه ندارد.

‎پیش از این مشخص شده بود که ایرینا بولگار که خود را مادر سه فرزند مالک تلگرام می نامد، علیه وی در سوئیس شکایتی مطرح کرده بود. او ادعا می کند که دورف چندین بار علیه کوچکترین پسرش از زور استفاده کرده است.

هنوز اطلاعاتی از روند این جلسه دادگاه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

در همین حال وضعیت آزادی پاول دورف در هاله ای از ابهام قرار دارد و رسانه ها اخبار متناقضی پیرامون روند دادگاه وی منتشر کرده اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.