کدخبر :306697 پرینت
07 شهریور 1403 - 17:48

قطع برق چندین ساعته در مناطق غرب تهران

از ظهر امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه سال جاری برق بسیاری از مناطق غرب تهران قطع شده و با گذشت چندین ساعت همچنان قطعی برق ادامه دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، قطع طولانی مدت برق در مناطق غرب تهران که چندین ساعت به طول انجامیده باعث مشکل در بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات به مردم و همچنین ایجاد ترافیک های طولانی در برخی خیابان های غرب تهران به دلیل خاموشی چراغ قرمزها شده است.

در همین حال، ساعتی پیش شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام‌ کرد: به اطلاع مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و همه شهروندان تهرانی می‌رساند با توجه‌ به استفاده از همه ظرفیت‌های فنی به‌منظور تأمین برق موردنیاز همه مشترکان پایتخت، حفظ پایداری شبکه، بدون تداوم همراهی هم‌وطنان تهرانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

در ادامه تأکید شده است: ضمن تشکر از همه مشترکانی که با رعایت الگوی درست مصرف ما را همراهی کرده‌اند، به دلیل افزایش مصرف و در راستای حفظ پایداری شبکه و رعایت عدالت شهروندی، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام به ارسال پیام هشدار به مشترکان پرمصرف این کلان‌شهر کرد.

اطلاعیه توزیع برق پایتخت می‌افزاید: بدیهی است در صورت عدم کاهش مصرف برق توسط مشترکان پرمصرف پیرو هشدارهای داده شده این شرکت در راستای حفظ پایداری شبکه، نسبت به اعمال محدودیت و قطع برق مشترکان پرمصرف اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.