کد مطلب: 

296392

افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای شهریار با حضور وزیر ارتباطات

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت با حضور در شهر فردوسیه از توابع شهرستان شهریار، در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها شرکت کرد.
افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای شهریار با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش سیتنا، سرویس فیبرنوری در شهر‌های فردوسیه، گلستان، چهاردانگه و شاهدشهر، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، استاندار تهران، نماینده شهریار در مجلس و فرماندار ویژه و امام جمعه این شهر، مدیرکل فاوا و جمعی از فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان تهران، در محل سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه، به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم همچنین تفاهم‌نامه همکاری پروژه فیبر نوری در خصوص قرارداد اخذ مجوز حفاری در شهرهای ملارد، شهرقدس و بومهن بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شهرداران شهرهای مذکور با حضور مدیران رایتل به امضا رسید.

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در بیش از ۶۰۰ شهر کشور آغاز شده و در ۲۰۰ شهر به پایان رسیده است. بعد از ۱۰ هزار کیلومتر داکت‌گذاری و فیبرکشی، پوشش از هشت میلیون خانوار فراتر رفته است.

مطابق برنامه تا پایان امسال میزان پوشش فیبرنوری از طریق ۱۰ اپراتور ارتباطی دارای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به ۱۴ میلیون خانوار می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-29 12:21

افزودن دیدگاه جدید