کد مطلب: 

296351

حضور رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

رایتل با محوریت راهکارهای متنوع سازمانی خود بر مبنای هوشمندسازی در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور می‌‏یابد.
رایتل

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور تلفن همراه کشور با شعار «رایتل، پلی به آینده هوشمند» و محوریت ارائه راهکارهای متنوع درحوزه توسعه کسب‌وکار، هوشمندسازی، نوآوری، تحول دیجیتال و فرصت آفرینی برای ایده‌های نو و با هدف ارائه جدیدترین خدمات و سرویس‌های محتوایی و کاربردی خود از نهم تا دوازدهم تیرماه، در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان این حوزه وبازدیدکنندگان خواهد بود.
 
گفتنی است در این نمایشگاه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل از دستاوردهای نوآورانه خود بر پایه هوشمندسازی و همچنین سرویس بازی رایتل، رونمایی خواهد کرد.

رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. در همین راستا با فعالیت در حوزه‌ توسعه کسب‌وکارها تلاش می‌کند در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش‌آفرین باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۹ تا ۱۲ تیر ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ با مراجعه به غرفه رایتل واقع در سالن ۳۸ از نزدیک با خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-06-27 09:46

افزودن دیدگاه جدید