کد مطلب: 

296336

حضور ۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه الکامپ پیش رو با هماهنگی آی هیت

مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، اظهار کرد: بعد از پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده برای حضور مهمانان خارجی در نمایشگاه الکامپ امسال، ۵۰ شرکت از کشورهای روسیه، چین، عراق، افغانستان، لبنان، هند، پاکستان، یمن و گامبیا در نمایشگاه حضور یافته و بازدید خواهند داشت.
حضور ۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه الکامپ پیش رو با هماهنگی آی هیت

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد مهدی آقارفیعی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون دعوت مهمانان خارجی به نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: حدود 250 شرکت خارجی را شناسایی و جذب کرده‌ایم که از این تعداد 140 شرکت خارجی درخواست حضور به عنوان هیات تجاری داشتند که از میان این 140 شرکت، 50 شرکت مورد تایید قرار گرفته‌اند.

وی، ادامه داد: کشورهایی از جمله روسیه، چین، عراق، افغانستان، لبنان، هند، پاکستان، یمن و گامبیا در نمایشگاه الکامپ سال جاری حضور و بازدید خواهند داشت.

مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، خاطرنشان کرد: هدف از دعوت شرکت‌های خارجی به نمایشگاه الکامپ امسال، برقراری ارتباط شرکت‌های ایرانی با مارکت‌های خارج از ایران است تا از این طریق خدمات، محصولات و فناوری های خود را در حوزه‌های مختلف مرتبط با نمایشگاه عرضه کنند تا انشالله به عقد قرارداد منجر شود.

وی، عنوان کرد: مجموعه آی‌هیت با استفاده از ظرفیت‌های سفارت‌خانه‌های ایران در خارج از ایران، دفترهای خارجی آی‌هیت، شبکه سراسری آی‌هیت (متشکل از افراد خارجی بازدید کننده از آی‌هیت و سایر بازرگانان)، سازمان همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و وزارت امورخارجه موفق جذب این مهمانان شده است.

مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، اشاره کرد: در خصوص جلسات B2B، درحال حاضر شرکت‌های ایرانی در حال ثبت‌نام و رزرو زمان مناسب جلسه هستند. در این دوره از نمایشگاه الکامپ همانند دوره پیش، با استفاده از پلتفرم آنلاین، پروفایل شرکت‌های ایرانی و خارجی به نمایش درآمده و دوطرف می‌توانند شرکت‌های مدنظر خود را انتخاب کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده در نظر می باشد حداقل ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی تنظیم گردد.

آقارفیعی، عنوان کرد: از حامیان اصلی بخش بین الملل نمایشگاه الکامپ، سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه ی بین‌المللی معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و مجری نمایشگاه الکامپ را برشمرد.

وی در پایان اشاره کرد: مبتنی بر توافق انجام شده از تمام ظرفیت خانه نواوری ایران برای میزبانی از میهمانان خارجی و برگزاری جلسات بی تو بی در محل خانه و پذیرایی از میهمانان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-26 15:28

افزودن دیدگاه جدید