کد مطلب: 

296350

حضور مبین‌نت در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ

مبین‌نت با شعار «اتصالی به وسعت ایران» به الکامپ ۱۴۰۳ می‌آید و ارائه محصولات و راهکارهای نوین برای توسعه شهر هوشمند و زندگی دیجیتال از هدف‌های مبین‌نت برای حضور در این دوره از نمایشگاه است.
حضور مبین‌نت در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ

به گزارش سیتنا، نمایشگاه الکامپ موقعیتی درخشان برای شکل‌گیری گفت‌وگویی تازه بین مبین‌نت و علاقه‌مندان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات است. تیم‌های مختلف مبین‌نت در الکامپ ۱۴۰۳، آخرین محصولات دیجیتال و راهکارهای ارتباطی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

تیم فروش انبوه مبین‌نت برای ایجاد تعاملی اثربخش و موثر با مشترکان خود و ارتباط با مشتریان، عاملان و نمایندگی‌های جدید، برنامه‌ای ویژه‌ای تدارک دیده است.

مبین‌نت به‌عنوان دارنده پروانه UNSP، سرویس‌ اینترنت فیبر نوری خود را نیز در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌دهد، سرویسی که در شهرها و استان‌های تحت تعهد مبین‌نت در حال بهره‌برداری است تا جریان پرتکاپوی هوشمندسازی در کشور همچنان ادامه یابد.

تیم فروش سازمانی مبین‌نت نیز با حضور در الکامپ، مجموعه متنوعی از سرویس‌های سازمانی شامل اپراتور هوشمند الرت، سرویس نظارت تصویری ابری (VSaaS)، پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage)، تلفن سازمانی، Wi-Fi مدیریت‌شده را با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال کسب‌وکارها و صنایع هدف ارائه می‌کند.

نمایشگاه الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و منتظر حضور گرم شما در غرفه مبین‌نت واقع در سالن ۳۵ هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-27 09:29

افزودن دیدگاه جدید