کد مطلب: 

296467

دوره آموزشی آنلاین هوش مصنوعی

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مسابقات بین ­المللی رایان را با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، افزایش توانمندی ها و مهارت حل مساله، شکل گیری تعاملات و ارتباطات بین المللی و ... برگزار می ­نماید.
هوش مصنوعی

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به دلیل کاربردهای گوناگون در حوزه‌های مختلف در سطح جهانی مورد اقبال فراوان محیط‌های صنعتی و دانشگاهی قرار گرفته است.

در ایران نیز پیش بینی می شود هوش مصنوعی اقتصاد کشور را متحول کند و حداقل 150 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور داشته باشد.

در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مسابقات بین ­المللی رایان را با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، افزایش توانمندی ها و مهارت حل مساله، شکل گیری تعاملات و ارتباطات بین المللی و ... برگزار می ­نماید.

به منظور توانمندسازی شرکت کنندگان و افزایش مهارت ها و آمادگی برای این مسابقات، دوره‌های آموزشی هوش مصنوعی توسط اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می­ گردد.

این دوره (مقدمه ­ای بر یادگیری ماشین و ژرف) با موضوعات ذیل به صورت آنلاین و با تخفیف 98 درصدی 24 تیرماه الی 24 مرداد ماه برگزار می­ شود.

  • یادگیری ماشین چیست؟
  • رگرسیون، یادگیری مبتنی بر نمونه
  • رگرسیون لجیستیک، ماشین بردار پشتیبان، و دسته‌بندی چند کلاسه
  • یادگیری ژرف چیست؟ شبکه‌های چندلایه و الگوریتم پس انتشار خطا
  • بهینه‌سازی و منظم‌سازی
  • شبکه‌های عصبی پیچشی
  • یادگیری نمایش
  • مدل‌های مولد ژرف

دوره آموزشی آنلاین هوش مصنوعی

شرکت کنندگان در دوره آموزشی علاوه بر آمادگی برای شرکت در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی رایان با جوایز نفیس (35000 دلار) که به صورت حضوری در بهمن ماه 1403 در تهران برگزار می­ گردد، در صورت گذراندن دوره با موفقیت، گواهی رسمی دو زبانه از دانشگاه صنعتی شریف دریافت می کنند.

مهلت ثبت نام این دوره تا 20 تیر ماه 1403 است. برای کسب اطلاعات بیشتر جناب آقای مهندس صابری با شماره تماس 83531014 معرفی می­ شوند.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://micro.ce.sharif.edu/ai-contest

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-07-01 12:27

افزودن دیدگاه جدید