کد مطلب: 

296295

راه‌اندازی پویش احیای مزیت‌های مناطق آزاد

رئیس ستاد مردمی مناطق آزاد دکتر قالیباف، اعلام کرد: با توجه به اهمیت مناطق آزاد به عنوان پیشران اقتصاد کشور و حلقه واسط اقتصاد داخل با فرصت‌های موجود در خارج از کشور، مهمترین مطالبه حال حاضر که احیای مزیت های مناطق آزاد است در قالب پویشی نسبت به دریافت نقطه نظرات صاحب‌نظران، فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان مناطق آزاد اقدام می‌کند.
راه‌اندازی پویش احیای مزیت‌های مناطق آزاد

دکتر مهدی ادیبان، رئیس ستاد مردمی مناطق آزاد دکتر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: با توجه به اهمیت مناطق آزاد به عنوان پیشران اقتصاد کشور و حلقه واسط اقتصاد داخل با فرصت‌های موجود در خارج از کشور، مهمترین مطالبه حال حاضر، احیای مزیت های مناطق آزاد می باشد.

وی، ادامه داد: در سال‌های اخیر، برخی قوانین معارض و یا فرایندهای اجرایی در برخی دستگاه‌ها باعث به حاشیه رفتن و غیر قابل اجرا شدن مزیت‌های  قانونی مناطق آزاد شده است؛ از جمله معافیت‌های مالیاتی، تسهیلات صادرات و واردات و همچنین تسهیلات در حوزه اجرا من‌جمله حمل و نقل، اتصال به شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی جهانی و ورود گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان.

رئیس ستاد مردمی مناطق آزاد دکتر قالیباف، اظهار کرد: هدف از این پوشش طرح موضوع مناطق آزاد به عنوان یک اولویت مهم در دولت آینده و یادآوری این موضوع به مسوولان اجرایی مرتبط است.

ادیبان، خاطرنشان کرد: از عموم فعالان اقتصادی در مناطق ویژه و آزاد اقتصادی کشور که اهمیت مناطق آزاد را می‌شناسند و با ما هم نظر هستند، درخواست می‌کنیم که به دلیل آنکه احیای مناطق آزاد یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است، با ما همراه شوند و همچنین از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان می خواهیم که در این پویش همراه ما باشند و با پاسخ مثبت به این دعوت، نقش مهمی در اولویت بخشی به مناطق آزاد در دولت آینده ایفا کنند.

ادیبان در پایان خاطرنشان کرد: راه‌های ارتباطی جهت دریافت نقطه نظرات صاحب‌نظران، فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان این پویش متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (1 vote)
سیتنا 1
2024-06-24 15:49

افزودن دیدگاه جدید