کد مطلب: 

296205

بیشترین حجم تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با کدام نامزد ریاست جمهوری است؟

اگرچه از زمان اعلام اسامی نامزدهای نهایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تا روز ۳۱ خردادماه، پزشکیان، جلیلی و قالیباف همیشه سه نفر اول شبکه‌های اجتماعی بر اساس تعداد محتوا بودند. روز گذشته اول تیرماه، برای اولین‌بار زاکانی در رتبه سوم قرار گرفت و قالیباف چهارم شد.
بیشترین حجم تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با کدام نامزد ریاست جمهوری است؟

به گزارش سیتنا بر اساس تحلیل محتوای لایف وب، از زمان اعلام اسامی نامزدهای نهایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تا روز ۳۱ خردادماه، پزشکیان، جلیلی و قالیباف همیشه ۳ نفر اول شبکه‌های اجتماعی بر اساس تعداد محتوا بودند.

روز گذشته اول تیرماه، برای اولین‌بار زاکانی در رتبه سوم قرار گرفت و قالیباف چهارم شد. دلیل اصلی رشد زاکانی حمایت بخشی از کاربران اصولگرا از او در مناظرات و بازتاب منازعات او با پزشکیان و پورمحمدی است.

نکته قابل توجه کاهش نسبی رویکرد منفی به قالیباف است. او که همیشه بالای ۷۰ درصد محتوای منفی در ایکس داشت، در دو روز گذشته همراه با مناظرت به کمتر از ۷۰ درصد رسید. با این وجود همچنان با اختلاف رویکرد منفی به او بیشتر است.

برخلاف مناظره اول که با افزایش رویکرد مثبت به پورمحمدی همراه بود، دو مناظره روزهای گذشته باعث افزایش رویکرد منفی به او شد.

به طور کلی پس از مناظرات، تغییرات رویکرد مثبت و منفی برای سه نامزدِ اول یعنی قالیباف، پزشکیان و جلیلی کمتر است. به نظر می‌آید جهت‌گیری کاربران توییتری نسبت به این سه نامزد به ثبات نسبی رسیده است.

منازعات کلامی بین زاکانی و پورمحمدی تاثیر بیشتری در رویکرد و محتوای مرتبط با آن‌ها دارد.

بیشترین حجم تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با کدام نامزد ریاست جمهوری است؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-06-22 16:57

افزودن دیدگاه جدید