کد مطلب: 

296010

مدیر مخابرات منطقه تهران: زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات در کشور فراهم می شود

مدیر مخابرات منطقه تهران با بیان اینکه وظیفه ما شرکت در انتخابات پرشور است، اعلام کرد که زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات پرشور در کشور فراهم خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه تهران: زیرساخت‌های مخابراتی برای انتخابات در کشور فراهم می شود

به گزارش سیتنا، مهندس ملک جعفریان در آغاز رزمایش جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح ، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، یاد و خاطره شهدای خدمت سانحه هوایی، به دو رسالت اجتماعی و سازمانی برای حضوردر انتخابات اشاره کرد و گفت: براساس رسالت سازمانی باید تمام شرایط را برای ایجاد زیر ساخت پایدار در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر و حضور حداکثری گفت: مشارکت پرشور و آماده شدن برای ثبت مشارکت عظیم، وظیفه هر ایرانی و همگانی است.

مدیر مخابرات منطقه تهران با تشریح نقش ارزنده شرکت مخابرات در برقراری ارتباطات امن و مورد نیاز بخش های مختلف انتخابات ریاست جمهوری، اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت تمامی کارکنان مخابرات، زمینه حضور پرشور و گسترده مردم شریف ایران اسلامی در پای صندوق های رای فراهم شود.

گفتنی است، رزمایش جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح  با همکاری حوزه مقاومت بسیج شرکت مخابرات ایران و حوزه مقاومت بسیج مخابرات تهران، سه شنبه ۲۹ خرداد ماه سال جاری با حضور مدیران ارشد و کارکنان شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران در سالن همایش های مجموعه شهید یگانه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-18 14:29

دیدگاه‌ها

تصویر ابولفضل نوری
پس از شکایتهای مکرر روزی از دفتر مهندس ملک جعفریان این مدیر محترم با بنده تماس گرفته شد و گفته شد جلسه با ایشان برای رسیدگی مشکلات مخابراتی داریم با حضور در اول جلسه ایشان بسیار دوستانه و خودمانی با حضور چندین نفر مسولان مخابراتی به بنده اصل مشکل شما چیست بفرمایید تا حل نماییم بنده مشکل عنوان کردم و در روزهای بعدی حل شد و در آخر جلسه گفتن اگر باز هم مشکلی داشتی با من درمیان بگذار ...چیزی که این اتفاق بسیار ارزشمند میکنه بنده اصلا نه اشنا بازی کرده بودم نه کسی دیده بودم
ارسال شده توسط ابولفضل نوری در 30 خرداد 03 - 11:11

افزودن دیدگاه جدید