کد مطلب: 

296335

سهم بالاترین بازدید محتواهای انتخاباتی نامزدها در شبکه های اجتماعی

بر اساس آمار کلان‌داده دیتاک در ۲۴ ساعت گذشته و بعد از اتمام مناظره ها، ۱۰۴ میلیون بازدید از محتواها پیرامون پزشکیان، ۱۰۰ میلیون بازدید از محتواها حول محور جلیلی و ۵۱ میلیون بازدید از محتواها با محوریت قالیباف صورت پذیرفته است.
سهم بالاترین بازدید محتواهای انتخاباتی نامزدها در شبکه های اجتماعی

به گزارش سیتنا و بر اساس آمار کلان‌داده دیتاک در ۲۴ ساعت گذشته و بعد از اتمام مناظره ها مجموعا ۴۲۲ میلیون بازدید از محتوای مرتبط با نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های اجتماعی ثبت شد.

با توجه به مدت زمان کم باقیمانده تا برگزاری انتخابات، بعید به نظر می‌رسد که این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تب و تابی تازه ای را تجربه کند!

در همین حال، پزشکیان بیشترین بازدید را به خود اختصاص داد اما، بازدید از محتوای جلیلی نیز بالا رفت که به نظر می‌رسد متاثر از مناظره‌ها و حواشی آنها باشد. از نظر تعداد محتوای انتخاباتی، این دو رقیب تقریبا برابر هستند.

نکته جالب توجه دیگر بالا رفتن بازدید محتوای پورمحمدی است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ ساعت گذشته به بازدید ۶۵ میلیون دست یافت که به نظر می‌رسد بحث تند او و سعید جلیلی در مناظره چهارم در دریافت این میزان توجه بی‌تاثیر نباشد.

لازم به ذکر است که تعداد محتوا و بازدید شبکه‌های اجتماعی با میزان آراء ارتباطی ندارد.

سهم بالاترین بازدید محتواهای انتخاباتی نامزدها در شبکه های اجتماعی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-06-26 15:18

افزودن دیدگاه جدید