کدخبر :15183 پرینت
26 خرداد 1393 - 18:06

الزام اپراتورها به اجرای سریع سایت شیرینگ/ مدیرعامل رایتل: اجرای "سایت شیرینگ" چه از نظر هزینه‎ای و چه از نظر توسعه‎ای به نفع کل کشور است

متن خبر

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، گفت: اجرایی شدن "سایت شیرینگ" (استفاده‎ی مشترک اپراتورها از سایت‎های BTS همدیگر) چه از نظر هزینه‎ای و چه از نظر توسعه‎ای، به نفع کل کشور است.

مهندس "سید مجید صدری" مدیرعامل رایتل در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص آخرین روند پیگیری رایتل برای "سایت شیرینگ" با دو اپراتور دیگر، گفت: با همراه اول در حال پیگیری هستیم و امیدواریم این موضوع نیز همچون رومینگ ملی هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

وی، در ادامه گفت: برای شروع نیز تعدادی از سایت‎های مدنظر خود را به همراه اول اعلام کرده‎ایم و همراه اول در حال بررسی است و به زودی به ما جواب خواهد داد که به محض دریافت پاسخ از این اپراتور، شروع به نصب تجهیزات خواهیم کرد.

 

وی، ادامه داد: تهران اولین استان است که در حال انجام عملیات "سایت شیرینگ" هستیم و امیدواریم بتوانیم سریع تر آن را اجرایی کنیم.

 

وی در خصوص روند تعامل با دیگر اپراتور تلفن همراه در کشور برای اجرایی کردن این بحث، خاطرنشان کرد: "سایت شیرینگ" با ایرانسل هنوز به نتیجه‎ی خاصی نرسیده و هنوز جوابی به ما نداده‎اند.

صدری در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که می‎دانید "سایت شیرینگ" هم از نظر هزینه‎ای و هم از نظر توسعه‎ای به نفع کل کشور است و این نکته بسیار حایز اهمیت است.

 

گفتنی است؛ دکتر "محمود واعظی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه‎ی مراسم بهره برداری از فاز اول رومینگ ملی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص آخرین وضعیت سایت شیرینگ، گفت: ما پیش از این نیز به اپراتورها اعلام کرده بودیم که باید روی این موضوع کار کنند و بار دیگر تاکید می‎کنیم که سایت شیرینگ نیز مانند رومینگ ملی یکی از الزامات اپراتورها برای ورود به نسل‎های بالاتر است که توسط کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شده و باید هر چه سریع‎تر انجام شود.

انتهای پیام

 

گذری به اخبار مرتبط "سایت شیرینگ" در سیتنا:

پیشنهاد مدیرعامل رایتل برای استفاده‎ی مشترک اپراتورها از سایت‎های همدیگر

واعظی در نشست خبری: سایت شیرینگ یکی از الزامات اپراتورها برای ورود به نسل‎های بالاتر است

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.