کدخبر :307772 پرینت
29 شهریور 1403 - 00:35

زنی که مدعی است مالک نیمی از سهام تلگرام است

پس از حواشی دستگیری پاول دورف مالک و مدیرعامل پیام‌رسان تلگرام که در ماه گذشته در فرانسه اتفاق افتاد، بار دیگر ادعای یک زن که مدعی است نیمی از سهام تلگرام به او تعلق دارد، این میلیاردر ۴۰ ساله فرانسوی-روسی را به دردسر انداخت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ایرینا بولگار نام زنی است که در گفتگویی با شبکه خبری CNN ادعا کرده بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ میلادی با پاول دورف رابطه عاشقانه داشته و حاصل این رابطه سه فرزند بوده که علیرغم ثبت نشدن ازدواج‌شان، فرزندان آن‌ها به رسمیت شناخته شدند و نام خانوادگی پدر را دارند و اکنون همراه با مادرشان در سوییس زندگی می‌کنند.

اسناد موجود نشان می‌دهند که پاول دورف مدیرعامل تلگرام پرونده‌ای باز در دادگاه سوئیس دارد که ایرینا بولگار به عنوان شاکی پرونده مدعی شده پاول بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ میلادی پنج بار به کوچکترین پسرش آسیب رسانده و حتی در یک مورد، ظاهراً تهدید کرده که «او را خواهد کشت».

ایرینا بولگار همچنین به تعهدی که پاول دورف به او و فرزندانش داده اشاره کرد و گفت: «ما در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی از یکدیگر جدا شدیم و دورف کتباً متعهد شده که ماهانه ۱۵۰ هزار یورو برای تامین مخارج و نگهداری از فرزندانش بپردازد. اما از سپتامبر ۲۰۲۲ نه‌تنها مبلغی واریز نشده بلکه کارت‌هایی که بابت واریز شدن این مبلغ تحویل من داده بود، همگی مسدود شده‌اند.»

ایرینا بولگار همسر سابق پاول دورف چند روز قبل در صفحه اینستاگرامش به افشای برخی از اطلاعات شخصی مدیر تلگرام و رفتارهای خشونت‌آمیز او در قبال فرزندانش که حتی به تهدید به مرگ آن‌ها هم کشیده شده، پرداخت و رسما به همسر سابقش اعلان جنگ کرد.

ایرینا بولگار از تلگرام به عنوان دارایی اصلی زندگی مشترک خود با دورف نام برد و مدعی شد که بنیان‌گذار تلگرام برخلاف وعده‌هاییش، حق او و فرزندانش را به آن‌ها نداده است.

بولگار علاوه بر این از تهدیدهای پاول دورف پرده برداشت و مدعی شد که مدیر تلگرام تهدید کرده که در صورت شکایت تمام مبالغ پرداختی فرزندان قطع خواهد شد و با قدرتی که دارد بی‌شک در رسانه و دادگاه برنده ماجرا می‌شود.

باید دید پاول دورف مدیرعامل ۴۰ ساله تلگرام که نبوغ او در ۲۰ سالگی باعث شد لقب مارک زاکربرگ روسیه را به او بدهند، چه تدبیری درخصوص اتفاقات و حواشی اخیر خواهد اندیشید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.