کدخبر :307879 پرینت
31 شهریور 1403 - 16:21

آغاز فروش آیفون ۱۶ با قابلیت هوش مصنوعی

جدیدترین مدل گوشی شرکت اپل در حالی با حضور مدیرعامل این شرکت در نیویورک در اختیار مشتریان قرار گرفت که آیفون ۱۶ با استفاده از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را در دستیار مجازی SIRI تعبیه کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، روز جمعه ۲۰ سپتامبر مشتاقان گوشی جدید آیفون که مقابل فروشگاه اپل در خیابان پنجم شهر نیویورک در صف‌های طولانی منتظر بودند، شگفت‌زده شدند؛ مدیرعامل اپل شخصا به استقبال مشتریانی رفت که می‌خواستند اولین خریداران آیفون ۱۶ باشند.

تیم کوک درهای فروشگاه اپل را گشود، با خریداران عکس سلفی گرفت و به مشتریان در راه‌آندازی گوشی‌های جدیدشان کمک کرد.

آیفون ۱۶ با استفاده از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را در دستیار مجازی «SIRI» تعبیه کرده است. «سیری» اکنون می‌تواند وظایف روزانه زمانبر و خسته‌کننده‌ای مانند تنظیم برنامه‌ها و ارسال پیام را به صورت خودکار انجام دهد و به سوالات مربوط به برنامه شما، ایمیل‌تان و ساعت پرواز کسی که دوستش دارید پاسخ دهد.

بروزرسانی رایگان نرم‌افزار آیفون نیز که شامل ارتقای قابلیت هوش مصنوعی SIRI است، از روز پنج‌شنبه در دسترس افرادی قرار گرفت که از پیش برای آزمایش آن ثبت‌نام کرده بودند. این بروزرسانی از ماه آینده برای همه کاربران آیفون ارائه خواهد شد.

تا روز پنج‌شنبه، تنها دو مدل گران‌قیمت آیفون که سال گذشته عرضه شدند، دارای پردازنده‌ای قوی برای استفاده از این ویژگی‌های هوش مصنوعی بودند، اما با عرضه چهار مدل جدید آیفون ۱۶ از روز جمعه، این قابلیت به گستره بیشتری از گوشی‌های این شرکت اضافه شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.