کدخبر :292970 پرینت
16 فروردین 1403 - 08:46

کاهش به‌روزرسانی‌های سری گلکسی S20 توسط سامسونگ

طبق اخبار منتشر شده از سوی سامسونگ، از این پس قرار نیست بروزرسانی‌های ماهانه برای محبوب‌ترین پرچمدار این برند در دسترس کاربران قرار بگیرد، که برای طرفداران و دارندگان این گوشی خبری بد محسوب می‌شود.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، گجت نیوز گزارش داد سامسونگ سرانجام تصمیم گرفته به‌روزرسانی‌های سری گلکسی S20 را از ماهانه به فصلی کاهش دهد. این بدان معناست که اگر صاحب گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا یا گلکسی اس ۲۰ FE هستید، دیگر هر ماه پچ‌های امنیتی از سامسونگ دریافت نخواهید کرد. بجای آن، این به‌روزرسانی‌ها هر سه ماه یک بار ارائه خواهند شد.

این گوشی‌ها با توجه به وعده به‌روزرسانی سه ساله سامسونگ، دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را دریافت نخواهند کرد. سامسونگ با اینکار قصد دارد به زودی سری گلکسی اس ۲۰ را به نوعی بازنشسته و از رده خارج کند و گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 یا یکی از گوشی‌های میان‌رده جدید سری گلکسی A را جایگزین این گوشی کند.

در این اخبار همچنین در مورد به‌روزرسانی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ نیز که از ماهانه به فصلی کاهش داده می‌شود توضیح داده شده و تمام این موارد در مورد آخرین مدل سری گلکسی نوت سامسونگ نیز صدق می‌کند.

بنظر می‌رسد علیرغم انتشار این خبر بد و نگران‌کننده‌ برای دارندگان سری گلکسی اس ۲۰، سامسونگ برنامه‌های جذابی برای آینده خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.