کدخبر :307299 پرینت
20 شهریور 1403 - 09:29

نمایشگاه بین المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز بکار کرد+ گزارش تصویری

سومین نمایشگاه بین المللی فناوری ارتباطات، اطلاعات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناورهای دیجیتال و هوش مصنوعی، از دوشنبه ۱۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش آغاز به کار کرد و تا 22 شهریورماه نیز ادامه دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناورهای دیجیتال و هوش مصنوعی از روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فناور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش افتتاح شد.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه، فناوری های جدید خود را که غالبا در حوزه های هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال، متاورس، بلاکچین و‌ انرژی های پایدار می باشد به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و جلسات B2B مختلف برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت کنند.

همچنین رویدادهای مختلف از جمله مراسم اختتامیه جشنواره فاوا، مبادله بیش از ده ها تفاهم نامه، رویداد گویش تجربه ها با حضور هفت کارافرین و نخبه صنعتی و‌ علمی در این چهار روز جزو برنامه های این رویداد بزرگ خواهد بود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در روز نخست برگزاری با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت های حاضر و همچنین بازدید کنندگان روبرو شد.

به گفته مسوولین حاضر در نمایشگاه سطح کیفی این نمایشگاه تخصصی و همچنین فناوری های ارایه شده در حوزه های مصنوعی قابل توجه بوده و می توان این نمایشگاه را با نمایشگاه های خارجی مقایسه نمود.

گزارش تصویری روز اول این نمایشگاه را ببینید:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.