کدخبر :305550 پرینت
16 مرداد 1403 - 14:49

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه ماهه دوم ۲۰۲۴

با توجه به آخرین گزارش منتشر شده شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ باز هم تحت سلطه دو غول فناوری اپل و سامسونگ قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ منتشر شده که سلطه کامل اپل و سامسونگ بر بازار تلفن‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

با توجه به آخرین گزارش منتشر شده شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ باز هم تحت سلطه دو غول فناوری اپل و سامسونگ قرار گرفت.

در واقع اپل دوباره صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان شد و سه مدل از آیفون ۱۵ جایگاه‌های اول تا سوم را تسخیر کردند.

گلکسی A۱۵ نیز پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری نام گرفت.

این سلطه مستمر اپل و سامسونگ، تسلط آن‌ها بر بخش گوشی‌های هوشمند بالارده را نشان می‌دهد و جای کمی برای ورود سایر تولیدکنندگان به رده‌های برتر باقی می‌گذارد.

در لیست منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research می‌بینیم که علاوه بر اینکه آیفون ۱۵ پرفروش‌ترین گوشی جهان در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ نام گرفت، برادران بزرگ‌ترش، آیفون ۱۵ پرو مکس که در سه‌ماهه اول پرفروش‌ترین گوشی بود، و آیفون ۱۵ پرو، به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گوشی

آیفون ۱۴ نیز رتبه ششم این لیست را به خودش اختصاص داده است. سامسونگ نیز موفق شده ۵ جایگاه را از بین ۱۰ گوشی پرفروش بازار به دست آورد.

نسخه ۵G گلکسی A۱۵ در رتبه چهارم این لیست و نسخه ۴G آن در رتبه پنجم قرار دارد و A۵۵ سامسونگ رتبه هفتم را به دست آورد.

پرچم‌دار قدرتمند کره‌ای‌ها، گلکسی S۲۴ اولترا، رتبه نهم این لیست را از آن خود کرده است. در انتهای لیست نیز میان‌رده اقتصادی سامسونگ، گلکسی A۰۵، دیده می‌شود.

درحالی است که شیائومی ۱۳C نسل چهارم دستگاه اقتصادی این شرکت است که هشتمین گوشی پرفروش سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ بود.

گفته می‌شود که دستگاه‌های شیائومی نه‌تنها در آسیا و خاورمیانه، بلکه در آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه کارائیب نیز به فروش می‌رسند؛ بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های بیشتری از شیائومی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌هی جهان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.