کدخبر :307784 پرینت
29 شهریور 1403 - 11:44

حمایت کارکنان ایلان ماسک از کامالا هریس

از آنجایی که ایلان ماسک از دونالد ترامپ، برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت کرده، کارکنان مجموعه شرکت‌ های فناوری او در تسلا، اسپیس‌ ایکس، و ایکس عمدتاً از کامالا هریس حمایت می‌ کنند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در حالی که ایلان ماسک، میلیاردر کارآفرین آمریکایی، از دونالد ترامپ، برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت کرده است، کارکنان مجموعه شرکت‌های فناوری او در «تسلا»، «اسپیس‌ ایکس»، و «ایکس» عمدتاً از کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها حمایت می‌کنند.

کارکنان شرکت فضایی اسپیس ‌ایکس ۳۴۵۲۶ دلار به هریس و ۷۶۵۲ دلار به ترامپ کمک کرده‌اند. کارکنان پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ایکس نیز ۱۳۲۱۳ دلار به هریس و کمتر از ۵۰۰ دلار به ترامپ کمک کرده‌اند.

در حالی که این ارقام برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انتخاباتی نسبتاً کوچک هستند، اما نشان‌دهنده گرایش‌های سیاسی است که با دیدگاه‌های ماسک در تضاد است. ماسک که اینک ثروتمندترین فرد جهان است، از ترامپ در ایکس حمایت کرده و ایده‌های متمایل به چپ را به عنوان «ویروس ذهنی ووک» رد کرده است.

ماسک در سال ۲۰۲۰ از جو بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا حمایت کرد و ترامپ گفته اگر در انتخابات نوامبر پیروز شود، ماسک را به ریاست «کمیسیون بهینه‌سازی دولت» منصوب خواهد کرد.

 ماسک در ماه ژوئیه، در اعتراض به وضع قانونی درباره هویت جنسیتی، اعلام کرد دفاتر مرکزی ایکس و اسپیس ‌ایکس را از کالیفرنیا به تگزاس منتقل خواهد کرد. کارشناسان می‌گویند این به معنای از دست دادن بسیاری از استعدادهای بالقوه در کالیفرنیا است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.