کدخبر :307808 پرینت
29 شهریور 1403 - 17:43

زنی که با تظاهر به خودکشی در تیک‌تاک به دنبال فالوور بود

یک زن جوان در مصر در اقدامی عجیب، صحنه خودکشی ساختگی را در تیک تاک به نمایش گذاشت تا با افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی درآمدزایی کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، این زن به‌طور ساختگی تلاش کرد با تظاهر به خودکشی و ریختن خون از گردن خود، مخاطبان و دنبال‌کنندگان بیشتری جذب کند.

این حادثه که باعث شوکه‌شدن کاربران شد، به‌سرعت مورد توجه نیروهای پلیس قرار گرفت.

وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای از ساختگی این حادثه خبر داد و اعلام کرد که پس از بررسی‌ها و تحقیقات، مشخص شد ویدیو تظاهر به خودکشی کاملاً ساختگی بوده است.

زنی که در ویدیو ظاهر شده بود، یک خانه‌دار ساکن شهر اسیوط در جنوب مصر بود و هیچ جراحت واقعی روی گردن خود نداشت.

این زن در اعترافاتش تأیید کرد که با استفاده از تیغ کاتر و رنگ قرمز، صحنه‌ای را طراحی کرده تا دخترش را متقاعد کند که قصد خودکشی دارد. 

هدف او از این اقدام، جذب تعداد بیشتری از مخاطبان در تیک‌تاک و کسب درآمد از طریق افزایش بازدیدکنندگان بود.

با توجه به اینکه این زن با ساخت چنین ویدیویی باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شده است، پلیس مصر تاکید کرد که اقدامات قانونی لازم را علیه وی انجام خواهد داد.

این نخستین بار نیست که چنین حوادثی برای جذب بازدیدکنندگان در مصر رخ می‌دهد. در ماه‌های اخیر، موارد دیگری نیز مشاهده شده که افراد با انجام حرکات خطرناک در جاده‌ها یا انجام رفتارهای عجیب و تهدیدآمیز، تلاش کرده‌اند تا بازدیدکنندگان بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی جذب کنند و از این طریق به منافع مالی دست یابند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.