کدخبر :281391 پرینت
20 خرداد 1402 - 08:26

گلکسی A23؛ محصول اقتصادی و کاربردی سامسونگ

گوشی گلکسی A23 سامسونگ با امکانات جذاب و قیمت مناسب و اقتصادی خود، نقش پلی را ایفا می‌کند که بین محصولات اقتصادی و میان‌رده سامسونگ قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، گوشی تلفن galaxy A23 جدیدترین مدل از محصولات تولیدی کمپانی سامسونگ به شمار می‌رود که با طراحی جذاب، امکانات کاربردی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمتی اقتصادی خود، قرار است روانه بازار شود تا در شرایط بد اقتصادی مردم، کمکی به آن‌ها کرده باشد.

گوشی گلکسی A23 با امکانات جذاب و قیمت مناسب و اقتصادی خود، نقش پلی را ایفا می‌کند که بین محصولات اقتصادی و میان‌رده سامسونگ قرار گرفته است.

این گوشی فوق‌العاده در سایت های نظرسنجی و بررسی کیفیت، از لحاظ طراحی، دوربین و پردازنده نمرات عالی کسب کرده و نسبت به قیمت خیلی پایینی که در بازار دارد، از بسیاری از مدل‌های بالاتر از خودش نیز سرتر است.

طراحی قاب پشت و پنل دوربین A23 برگرفته از مدل A53 بوده و رنگ‌های متفاوت و ملایم هلویی، آبی پاستلی، سفید و مشکی این مدل که در بازار عرضه می‌شود، دل خریداران را برده است.

پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین با استفاده از قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی Scene Optimizer، دوربین این گوشی جدید می‌تواند به صورت هوشمند، تصاویر را برای ثبت شدن به بهترین حالت، بهینه و تنظیم کند.

پردازنده به کار رفته در A23 تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۶۸۰ است که عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و علاوه بر خوش مصرف بهینه باتری، محیط روان و تقریبا بدون باگی را برای وب‌گردی و بازی‌هایی با فریم ریت متوسط ایجاد می‌کند.

این گوشی که با سیستم عامل اندروید ۱۲ کار می‌کند، از حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ با رم ۲، ۴ و ۶ بهره می‌برد.

ظرفیت باتری گوشی A23 سامسونگ ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با یک‌بار شارژ این گوشی سامسونگ که با شارژر ۲۵ وات صورت می‌گیرد، حداقل تا یک روز کامل کاربر را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.