کدخبر :279621 پرینت
02 اردیبهشت 1402 - 11:05

کدام مدل گوشی‌های گلکسی، آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد؟

آپدیت نسخه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ در ماه‌های آینده توسط سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت و برخی مدل‌های قدیمی‌تر امکان ارتقا به این نسخه شامل ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را نخواهند داشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس تعهدهای ارائه به‌روزرسانی سامسونگ می‌تواند حدس زد که چه مدل‌های به احتمال زیادی آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ را دریافت نمی‌کنند.

انتشار اندروید ۱۴ باعث خواهد شد تعدادی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی که امروز طرفدارانی نیز در بین کاربران دارند دیگر به روز رسانی نشود.

کمپانی سامسونگ که دستگاه‌های آن با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند، هر ساله محصولات جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند.

در کنار این محصولات، اندروید نرم افزار جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری توسعه می‌دهد، اما به دلیل این تولید مداوم، نرم افزار اندروید نمی‌تواند تمام دستگاه‌ای سامسونگ را به طور نامحدود پشتیبانی کند.

در نتیجه این اتفاق، کاربران با مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ دیگر به روز رسانی اندروید را دریافت نمی‌کنند. این بدان معنی است که آنها دسترسی به خدمات مهم امنیتی و قابلیت استفاده را از دست می دهند.

سوال اینجا است که مدل های گلکسی که آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نمی‌کنند کدامند؟ در این گزارش مشخصات این دستگاه‌ها بررسی شده‌است.

در اینجا فهرستی از دستگاه‌هایی ارائه شده که احتمالاً به اندروید ۱۴ و One UI ۶ ارتقا نمی یابند:

گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰+، گلکسی اس ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰ اف ای، گلکسی نوت ۱۰ لیت، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۱۰ لیت، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ، گلکسی A۷۱، گلکسی A۵۱، گلکسی A۳۲، گلکسی A۲۲، گلکسی تب A۸، گلکسی تب A۷ لیت، گلکسی تب اس ۶ لیت، گلکسی تب اس ۷، گلکسی تب اس ۷ +

اگر هر یک از این دستگاه‌ها را دارید، توصیه می‌شود برای دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید، آن را به مدل جدیدتر ارتقا دهید. در همین حال، می‌توانید با رفتن به تنظیمات، بررسی کنید که گوشی شما به‌روزرسانی شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.