کدخبر :242424 پرینت
14 اسفند 1398 - 19:06

در پی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ایران ارقام و سامانتل، صورت گرفت:

قابلیت تجمیع شماره تلفن همراه و ثابت و شماره‌های داخلی سازمانی در یک سیم کارت/ کاهش 80 درصدی هزینه رومینگ بین الملل بر بستر شبکه تلفن همراه ایران ارقام

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد؛ مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن ثابت و همراه و سانترال سازمانی را در کنار هم دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر کورش منتظری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم پیرامون تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران ارقام و اپراتور سامانتل، گفت: این تفاهم‌نامه بین شرکت ایران ارقام و شرکت کیش سل پارس (سامانتل) صورت می‌گیرد.

وی، ادامه داد: این قرارداد برای ارائه خدمات تلفن همراه در قالب MVNO است که در شبکه و سیستم بانکی ما و با تمام بانک‌هایی که در ارتباط هستیم همچون سپه، تجارت، قوامین، انصار و غیره صورت می‌گیرد و شبکه‌های امن ATM را ایجاد می‌کنیم، تا تمام ماشین‌های ATM بانک‌ها داخل شبکه محلی خودشان باشند.

منتظری، اظهار کرد: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد. یک شماره تلفن همراه، یک شماره تلفن ثابت و یک خدمات تلفن سازمانی است که به سانترال بانک متصل می‌شود و تمام خانواده بانک با یک سیم کارت می‌توانند شبکه داخلی بانک مدنظر را داشته باشند و ارتباطات را برقرار کنند و دیگر نیازی به سیستم سانترال ندارند.

وی توضیح داد: سیم‌کارت‌ها آماده هستند و تفاهم نامه با دو بانک سپه و تجارت انجام شده است، اما اجرای این طرح به دلیل مسائل کنونی کشور و ویروس کرونا، به نیمه دوم فروردین موکول می‌شود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، خاطرنشان کرد: مشترکی که سیم‌کارت از ما می‌گیرد تلفن همراه، ثابت و سانترال سازمان را در کنار هم دارد.

منتظری، گفت: این سیم‌کارت‌ها ارتباطاتی که بین شرکت ما و اپراتورهای بین‌المللی همچون T-Mobile و Vodafone است را برقرار می‌کنند و اتصالات داخلی هم برقرار می‌شود که هزینه رومینگ بین الملل برای مشترکان ما را تا 80 درصد کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.