کدخبر :306226 پرینت
29 مرداد 1403 - 09:55

شماره 107 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ انتظارات از وزیر ارتباطات دولت چهاردهم

شماره‌ 107 ماهنامه‌ «نسل چهارم» به دو زبان فارسی و انگلیسی، به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مردادماه 1403 با نگاه ویژه به «انتظارات از وزیر ارتباطات دولت چهاردهم؛ اقدام برای رفع چالش ها و توسعه اقتصاد صنعت فاوا» منتشر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صد و هفتمین شماره ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مردادماه 1403 با نگاه ویژه به «انتظارات از وزیر ارتباطات دولت چهاردهم؛ اقدام برای رفع چالش ها و توسعه اقتصاد صنعت فاوا» منتشر شد.

دکتر داوود ادیب، رییس کانون هماهنگی فاوا در سرمقاله شماره 107 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «انتظارات از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم» پرداخته است.

«فرصت طلایی بهره از هوش مصنوعی در توسعه اقتصاد دیجیتال» موضوع دیگری است که دکتر علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در یادداشت ماه این شماره از ماهنامه به آن پرداخته شده است.

در یک گام به جلو شماره 107 ماهنامه به موضوع «اقدامات دولت سیزدهم برای رشد اقتصاد دیجیتال» پرداخته شده است.

«انتظار از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم برای رفع چالش‌ها و توسعه بخش فاوا» موضوعی است که در کنکاش شماره 107 ماهنامه نسل چهارم به آن پرداخته شده است.

در گزارش ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در تاریخ اقتصاد دیجیتال کشور رقم خورد» پرداخته شده است.

در زیر ذره بین این شماره از ماهنامه به موضوع «پیشرفت دیجیتال و توسعه صادراتی؛ چشم‌انداز مشاغل کوچک در برزیل» پرداخته ایم.

در فین‌تک شماره 107 ماهنامه نسل چهارم، به موضوع «رونمایی از دو راهکار جدید در دریافت و ارسال اطلاعات مودیان در نمایشگاه صنعت مالی» پرداخته شده است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر گفت‌وگوی ویژه، گفت‌وگوی ماه، گام نو، بازار، آنسوی مرزها و انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوست Size
نسل چهارم شماره 107.pdf 15.47 مگابایت
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.