کدخبر :304701 پرینت
31 تیر 1403 - 09:50

شماره 106 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد

شماره‌ 106 ماهنامه‌ «نسل چهارم» به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ تیرماه 1403 با نگاه ویژه به «مطالبه فعالان فاوا از دولت چهاردهم با توجه به برنامه هفتم توسعه و سند تحول دولت مردمی» منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صد و ششمین شماره ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ تیرماه 1403 با نگاه ویژه به «مطالبه فعالان فاوا از دولت چهاردهم با توجه به برنامه هفتم توسعه و سند تحول دولت مردمی» منتشر شد.

دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در سرمقاله شماره 106 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «در ضرورت آشتی دولت با بخش خصوصی» پرداخته است.

«تدوین سند حکمرانی همراه، بستر همگرایی دولت و جامعه» موضوع دیگری است که دکتر مهدی ادیبان، استاد علوم ارتباطات در یادداشت ماه این شماره از ماهنامه به آن پرداخته شده است.

فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در تحلیل ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «انتظارات از دولت آینده با تمرکز ویژه بر برنامه هفتم و سند تحول دولت مردمی» پرداخته است.

احمد نیرومند، فعال اقتصادی در نگاه ماه شماره 106 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال به عنوان پیشران رشد اقتصادی» پرداخته است.

«نمایش توانمندی های اپراتورهای صنعت ارتباطات با نگاهی به تعامالت موثر بین المللی در الکامپ» موضوعی است که در گزارش ماه شماره 106 ماهنامه نسل چهارم به آن پرداخته شده است.

دکتر مهدی فقیهی، استاد دانشگاه و صاحب نظر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور در گفت‌وگوی ویژه این شماره از ماهنامه به موضوع «لزوم بازتعریف الگوی حکمرانی اقتصاد فناوری ایران به منظور ارتقاء اکوسیستم نوآوری» پرداخته است.

در فین‌تک شماره 106 ماهنامه نسل چهارم، به موضوع «بررسی نقش تاثیرگذار لندتک ها در کشورهای آسیایی» پرداخته شده است.

موضوع «بررسی مناطق ویژه اقتصادی در مالزی با تاکید بر مناطق آزاد تجاری دیجیتال» را در داخل گود شماره 106 ماهنامه نسل چهارم مورد بررسی قرار داده ایم.

در زیر ذره بین این شماره از ماهنامه به موضوع «وضعیت اکوسیستم استارتاپی ترکیه» پرداخته ایم.

«برنامه شرکت فناوری ارتباطات باراد برای حضور در سطح بین الملل» موضوع همراه با بخش خصوصی این شماره از ماهنامه است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر گام نو، یک گام به جلو، بازار، آنسوی مرزها و انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوست Size
شماره 106 ماهنامه نسل چهارم.pdf 3.86 مگابایت
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.