کدخبر :198630 پرینت
13 فروردین 1396 - 09:59

ورود رقیب خارجی دیجی کالا به ایران

کمپانی آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در دنیا با خرید بزرگترین فروشگاه اینترنتی در منطقه خاورمیانه با نام Souq.com به بازار خاورمیانه وارد شد. بازار ایران و رقابت با دیجی کالا هم یکی از اهداف این شرکت است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایلنا، آمازون فروشگاه بزرگ Souq.com در امارات متحده عربی را با قیمت 750 میلیون دلار خریداری کرده است تا در بازار بسیار غنی خاورمیانه و به خصوص عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر، عراق و غیره بتواند بیشتر نفود کند و از تمامی زیر ساخت‌های این بازارهای ثروتمند استفاده کند.

فروشگاه اینترنتی Souq.com در هنگام تخفیف‌‎های بسیار بالا برای مثال در هنگام جشن کریسمس و ... یکی از محل‌های خرید برای تعداد بسیار زیادی از کاربران حرفه‌ای ایرانی است که پس از خرید از طریق درهم با پرداخت 40 تا 50 هزار تومان برای هر محصول می‌توانند سفارش خود را در هر کجای ایران تحویل بگیرند و شاید حالا با خریداریSouq.com توسط آمازون شاهد یک گزینه به عنوان حمل رایگان در یک بازده زمانی 20 تا 30 روزه باشیم که می‌تواند به افزایش خریداران ایرانی به دلیل ارزانی بیشتر کالا منجر بشود و سهم دیجی کالا، بامیلو و... به عنوان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی کاهش پیدا کند.

از طرفی دیگر شرکت آمازون مجبور است به صورت غیر مستقیم از طریق ارسال رایگان همچون علی اکسپرس بخشی از بازار ایران و مخصوصا خریداران اینترنتی حرفه‌ای را به سمت خود از طریق فروشگاه Souq.com جذب کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

متاسفم برای اون دسته ای که فروشگاه های ایرانو ول میکنن از خارجیا خرید میکنن که جیب اونا رو پر پول کنن

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.