پربازدیدترین استارتاپهای ایرانی کدامند؟
طبق بررسیها در میان 20 استارتآپ پربازدید، هفت استارتاپ اسنپ، دیوار، فیلیمو، نماوا، دیجی کالا، تپسی و جاباما بیشترین بازدید را توسط کاربران ایرانی در طول سال 1402 داشته اند.
به گزارش سیتنا، منظور از بازدید در اینجا به مجموع تعداد ایمپرشن یا نمایشی اشاره دارد که به محتوای مرتبط با استارتآپها، در تمامی پلتفرمهای شبکههای اجتماعی (در طول سال 1402) اختصاص یافته است.
در میان 20 برند برتر این لیست، «نشان» به عنوان تنها استارتآپ کاملاً آنلاین و دیجیتال و بدون الگوی کسبوکار سنتی (مانند تاکسیتلفنی، ویدئوکلوب، فروشگاه فیزیکی و…) به چشم میخورد.
در میان 20 استارتآپ پربازدید، این پنج برند در زمینههای فرهنگی فعالیت دارند: «فیلیمو»، «نماوا»، «فیلمنت»، «طاقچه» و «فیدیبو»
میانگین بازدید این 20 استارتآپ برابر با 132 میلیون است و هفت استارتاپ اسنپ، دیوار، فیلیمو، نماوا، دیجی کالا، تپسی و جاباما بیشترین بازدید را توسط کاربران داشته اند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید