کد مطلب: 

172483

صندوق امانات الکترونیکی در بانک سامان

بانک سامان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و برای ارایه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، واگذاری صندوق امانات الکترونیکی در شعب منتخب را آغاز کرد.

به گزارش سیتنا، عباس جناب مدیر امور شعب اظهار داشت: بانک سامان یکی از نخستین بانک‌های خصوصی کشور است که صندوق امانات الکترونیکی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

وی افزود: این صندوق‌ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

جناب تصریح کرد: برای باز شدن صندوق‌های جدید، علاوه بر کلید صندوق، به اثر انگشت صاحب صندوق نیاز است. همچنین مشتریان می‌توانند به‌صورت اختیاری برای صندوق امانات خود رمز عبور نیز تعیین کنند.

وی گفت: جهت رفاه حال مشتریان تغییری در مبلغ کارمزدها و ودیعه صندوق‌ها امانات داده نشده است و متقاضیان تنها با پرداخت حدود 180 هزار تومان ودیعه و اجاره‌بهای سالانه از 18 تا 28 هزار تومان می‌توانند صندوق امانات کوچک یا متوسط در اختیار داشته باشند. همچنین ودیعه صندوق امانات بزرگ حدود 370 هزار تومان و اجاره‌بهای سالانه حدود 46 هزار تومان است.

مدیر امور شعب بانک سامان خاطرنشان کرد: صندوق امانات الکترونیکی در مرحله نخست در 5 شعبه تهران شامل شعب ولنجک، آجودانیه، نبوت، دزاشیب و مقدس اردبیلی و 3 شعبه مشهد، مدرس مشهد و سجاد مشهد راه‌اندازی شده است و تا پایان سال جاری صندوق‌های امانات جدید در 5 شعبه دیگر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

علاقمندان به بهره‌مندی از این خدمت می‌توانند به شعب اعلام شده مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-21 14:48

افزودن دیدگاه جدید