کدخبر :296578 پرینت
14 تیر 1403 - 06:18

شبکه اجتماعی تردز یک‌ ساله شد

تردز در ژوییه سال گذشته به عنوان رقیبی برای ایکس وارد بازار شد و اکنون در اولین سالگرد تولد خود، به بیش از ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، «تردز» شبکه اجتماعی جدید متا، در اولین سالگرد تولد خود، به بیش از ۱۷۵میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافت. این خبر را مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در پستی در همین شبکه اجتماعی اعلام کرد.

«تردز» در ژوییه سال گذشته به عنوان رقیبی برای توییتر (که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود) وارد بازار شد و در همان هفته اول توانست بیش از ۱۰۰میلیون کاربر را به خود جذب کند. این رشد چشمگیر، تا حد زیادی به دلیل امکان انتقال آسان پروفایل کاربران اینستاگرام به «تردز» بود. با این حال، برخی از کاربران اولیه پس از مدتی، این پلتفرم را ترک کردند.

زاکربرگ پیش‌تر در آوریل امسال، از رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه تردز به بیش از ۱۵۰میلیون نفر خبر داده بود.

اگرچه تعداد کاربران فعال ماهانه، نشان‌دهنده محبوبیت تردز است، اما این پلتفرم هنوز آمارهای مهم دیگری مانند تعداد کاربران فعال روزانه و میانگین زمان صرف شده توسط کاربران را منتشر نکرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تردز با وجود گسترش جهانی و افزودن ویژگی‌های جدید، در جلب تعامل کاربران با چالش‌هایی مواجه است.

بر اساس این گزارش، کاربران در ماه گذشته به طور متوسط روزانه سه جلسه و هفت دقیقه در این اپلیکیشن وقت گذرانده‌اند که به ترتیب ۷۹ درصد و ۶۵ درصد کمتر از جولای سال گذشته است.

تردز در حال حاضر تبلیغاتی ندارد و درآمد قابل توجهی برای متا ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
1 + 10 =
به عنوان مثال. برای 1+3، 4 را وارد کنید.