کد مطلب: 

296521

ببینید| آنچه در جلسات مذاکرات تجاری شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی در الکامپ گذشت

در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1403، شرکت‌های خارجی از کشورهای روسیه، لبنان، چین، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، ارمنستان، هند و ... در قالب جلسات B2B با شرکت‌های ایرانی به مذاکره پرداختند تا زمینه توسعه همکاری‌های دوجانبه فراهم شود.
ببینید| آنچه در جلسات مذاکرات تجاری شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی در الکامپ گذشت

به گزارش سیتنا، با همکاری مشترک سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی و ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال، در ۲۷ امین نمایشگاه الکامپ، شرکت‌ها و طرف‌های خارجی از کشورهای روسیه، لبنان، چین، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، ارمنستان، هند و ... حضور یافتند و در جلسات B2B با شرکت‌های ایرانی به مذاکره پرداختند تا زمینه توسعه همکاری‌های دوجانبه فراهم شود.

تداوم دنبال کردن شرکت‌های خارجی تا شش ماه پس از اتمام نمایشگاه الکامپ

سعید سعیدی، مشاور بین الملل ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سیتنا گفت: تمامی جلسات B2B برگزار شده در نمایشگاه الکامپ صورت جلسه خواهد شد و سه هفته پس از اتمام نمایشگاه تا شش ماه پس از آن، فرآیند دنبال کردن شرکت‌ها ادامه خواهد داشت. (لینک)

برگزاری ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکت‌های ایرانی در الکامپ

محمد مهدی آقارفیعی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، گفت: در این دوره از نمایشگاه الکامپ همانند دوره پیش، با استفاده از پلتفرم آنلاین، پروفایل شرکت‌های ایرانی و خارجی به نمایش درآمد و دوطرف توانستند شرکت‌های مدنظر خود را انتخاب کنند و بالغ بر ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی تنظیم و برگزار شد. (لینک)

گزارش تصویری سیتنا از نشست های تجاری با میهمانان خارجی در نمایشگاه الکامپ (لینک)

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.1 (10 رای)
سیتنا 1
2024-07-02 15:48

افزودن دیدگاه جدید