کدخبر :296575 پرینت
14 تیر 1403 - 05:22

معرفی برند اورایمو و محصولات این برند

با توجه به وجود برندهای بزرگتر و با سابقه تر، معمولا برندهایی که تازه وارد هستند و می خواهند در این بازار جایگاهی برای خود دست و پا کنند باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بتوانند با دیگر برندها رقابت سختی را داشته باشند.

متن خبر

گزارش آگهی/ در این شلوغی بازار محصولات دیجیتال رشد یک برند کار نسبتا سختی به نظر می رسد. با توجه به وجود برندهای بزرگتر و با سابقه تر، معمولا برندهایی که تازه وارد هستند و می خواهند در این بازار جایگاهی برای خود دست و پا کنند باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بتوانند با دیگر برندها رقابت سختی را داشته باشند.

در این بین برندهای زیادی شروع به کار می کنند و بعد از مدتی اگر بتوانند کیفیت خوبی ارائه دهند در این بازار ماندگار می شوند در غیر این صورت به زودی از این رقابت سخت کنار خواهند رفت.

در این مقاله قصد داریم برندی را برای شما معرفی و محصولات آن را بررسی کنیم که توانسته است با کیفیتی که روی محصولات خود ارائه داده جایگاه خوبی برای خود به دست بیاورد. برند اورایمو که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است و توانسته در 4 قاره جهان و بیش از 60 کشور محصولات خود را به فروش برساند. استقبال خوب کاربران در سطح جهان از محصولات این برند طوری که بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از محصولات این برند استفاده می کنند این کمپانی را بر آن داشته که در 4 قاره جهان و در کشورهای مختلف نمایندگی رسمی داشته باشد.

از جمله محصولاتی که این برند تولید می کند می توان به ساعت های هوشمند، هندزفری های بلوتوثی، اسپیکر، لوازم شخصی و بهداشتی و برخی لوازم برقی اشاره کرد. البته در کشور ما بیشتر ایرپادهای این برند مورد توجه کاربران قرار گرفته است و با توجه به اینکه ایرپاد Oraimo از قیمت مناسب و کاملا رقابتی برخوردار است می تواند انتخاب خوبی برای استفاده های گوناگون از جمله مکالمه، و موسیقی باشد.

بررسی و معرفی بهترین ایرپاد و هندزفری اورایمو

یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین هندزفری های این برند را می توان اورایمو فری بادز 4 دانست. این ایرپاد اورایمو با توجه به طراحی خاصی که دارد توانسته توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. اما فقط طراحی نیست که این مدل را تبدیل به یکی از پرفروش ترین هندزفری های بلوتوثی اورایمو کرده است در کنار طراحی خاص، این مدل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. از جمله امکاناتی که می توان برای این مدل نام برد:

  • ضد آب
  • دارای قابلیت نویز کنسلینگ
  • بازدهی باتری بالا
  • دارای حالت گیمینگ
  • اتصال به برنامه اختصاصی Oraimo Sound

معمولا کاربرانی که قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارند، یا قصد مکالمه روزانه با آن را دارند یا اینکه می خواهند بدون مزاحمت هندزفری های سیمی، به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت بالا گوش کنند. خوشبختانه این مدل هندزفری Oraimo با توجه با داشتن نویز کنسلینگ، گواهینامه IPX5 ضد آب و حالت گیمینگ، شما علاوه بر اینکه خیالتان بابت یک مکالمه با کیفیت راحت می باشد بلکه می توانید با کیفیت بالا موسیقی گوش کنید یا حتی با تاخیر کم بازی کنید.

بررسی و معرفی بهترین هندزفری گردنی اورایمو

در حال حاضر چند مدل هندزفری گردنی از این برند در بازار ما وجود دارد که در حال حاضر مقام بهترین هندزفری گردنی اورایمو را می توان به مدل Necklace Pro ANC داد. هندزفری های گردنی با توجه به نوع طراحی که دارند معمولا مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند. از جمله امکاناتی که می توان برای این مدل نام برد:

  • نویز کنسلینگ برای مکالمه ای با کیفیت
  • حالت گیمینگ برای بازی با تاخیر کم
  • ظرفیت باتری بالا
  • قابلیت اتصال به دو دستگاه
  • گواهینامه ضد آب

اگر قصد خرید هندزفری های بلوتوثی و گردنی برند Oraimo را دارید می توانید به فروشگاه آنلاین موبونیاز به آدرس Moboniaz.com مراجعه کنید و انواع هندزفری های اورایمو را با بهترین قیمت و ضمانت خریداری کنید.

همچنین می توانید قبل از خرید، با کارشناسان ما جهت مشاوره برای خرید هر چه بهتر تماس بگیرید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
2 + 7 =
به عنوان مثال. برای 1+3، 4 را وارد کنید.