کدخبر :304598 پرینت
29 تیر 1403 - 14:28

رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو فاش شد

گوشی‌های سری آیفون ۱۶ پاییز امسال معرفی خواهند شد و حالا یکی از افشاگران پستی در ویبو Weibo منتشر کرده که رنگ‌ جدید آیفون ۱۶ پرو را فاش می‌کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیش‌تر در خبرها داشتیم که احتمال زیادی وجود دارد که اپل از رنگ رز در سری آیفون ۱۶ پرو استفاده کند؛ حالا این رنگ باز هم گزارش شده تا مهر تاییدی بر گزارش‌های قبلی بزند. البته اشتباه نکنید، این رنگ با رزگلد که اپل برای آیفون ۶‌اس به کار برده بود متفاوت است.

طبق شایعه‌ای از چین که ادعاهای قبلی را تایید می‌کند، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس آینده اپل در رنگ جدید رز در دسترس خواهند بود.

یکی از افشاگران با انتشار پستی در ویبو Weibo ادعا می‌کند که آیفون ۱۶ پرو و ​​پرو مکس در رنگ جدیدی به نام رز عرضه خواهند شد.

افشاگر مشهور Weibo با نام مستعار OVO Baby Sauce Ovo این خبر هیجان‌انگیز را منتشر کرده و ادعا می‌کند آیفون ۱۶ پرو می‌تواند با رنگ‌بندی جدیدی عرضه شود که بسیار متفاوت از رنگ‌های گذشته خواهدبود. اگرچه اپل در سال‌های اخیر از رنگ‌های جذاب با طیف تیره‌تر برای مدل‌های «پرو» استفاده کرده‌است، اما این‌بار به‌نظر می‌رسد اپل در تدارک سوپرایزی جذاب برای طرفدارانش است.

آیفون ۱۶ پرو

افشاکننده چینی که در شبکه اجتماعی ویبو فعال است، با استناد به منبع نسبتا جدیدی از زنجیره تامین، گفته که کد رنگ جدید برای مدل‌های آیفون ۱۶ پرو به سادگی «رز» است، موضوعی که نشان می‌دهد این با رنگ رزگلد که اپل در سال ۲۰۱۵ برای آیفون ۶ اس ارایه داد، متفاوت است.

مینگ‌چی کوئو پیش‌تر گفته بود که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، نقره‌ای و تیتانیوم عرضه خواهد شد؛ اما اشاره‌ای به رنگ جدید رز نکرده بود.

گفته می‌شود رنگ جدید رز جایگزین رنگ آبی تیتانیوم می‌شود. آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی، آبی و سفید در دسترس قرار می‌گیرند و ظاهراً دیگر خبری از رنگ زرد نخواهد بود.

شاید رنگ رز نوعی تغییرنام از رنگ‌های کنونی آیفون باشد؛ اپل پیش‌تر نام رنگ سفید را در آیفون ۱۳ به «استارلایت» تغییر داد؛ اگرچه شدت و غلظت این رنگ‌ها با هم متفاوت هستند. سری آیفون ۱۶ اپل احتمالاً پاییز امسال رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.