کدخبر :307017 پرینت
14 شهریور 1403 - 14:05

پیام اصلی رویداد کیتکس؛ فاوا برای همه / همه برای فاوا

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران تاکید کرد: در معرفی رویداد کیتکس و محورهای آن، با احکام ویژه ای که برای اولین بار در یک برنامه پنج ساله توسعه تکلیف شده، روشنگری ها در سطح جهانی و ملی در رابطه با اقتصاد دیجیتال و نقش آن در رشد اقتصادی کشور و دیگر موضوعات مرتبط با کسب و کارها، موجب شده که استقبال خوبی از این رویداد در بخش فاوا و غیر فاوا صورت بگیرد.

متن خبر

فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در یادداشت ارسالی برای سیتنا نوشت:

همه می دانیم که حضور در رویداد نمایشگاهی کیش، حضوری پر هزینه و وقت گیر برای تمام ذی ربطان است.

غرفه در نمایشگاه برای ارائه توانمندیها، بازدید از نمایشگاه برای آگاهی از قابلیت ها و استفاده از فرصت های گفتگوها، برگزاری نشست ها و یا حضور درآن، همه و همه پرهزینه است.

پس چرا از چنین رویدادی در این فصل از سال اینگونه  استقبال می شود.

مگر حضور در این رویداد بجز داشتن دلایل کافی برای پرداخت کننده هزینه و صرف کننده زمان با ارزش، دلیل دیگری دارد.

در معرفی این رویداد و محورهای آن، با احکام ویژه ای که برای اولین بار دریک برنامه پنجساله توسعه تکلیف شده، روشنگری ها در سطح جهانی و ملی در رابطه با اقتصاد دیجیتال و نقش آن در رشد اقتصادی کشور و دیگر موضوعات مرتبط با کسب و کارها، موجب شده که استقبال خوبی از این رویداد در بخش فاوا و غیر فاوا صورت بگیرد.

در کنار حضور فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تحول دیجیتال، هوشمند سازی و هوش مصنوعی؛

مشارکت بخش هایی مانند موسسات فرهنگی و هنری، مراکز علمی و پژوهشی، پارک های فناوری، سرمایه گذاران، ارائه دهندگان راه حل های جامع، شتابدهنده ها، سامانده های فرآیند کسب و کار، تامین کنندگان آموزشهای مهارتی، فعالان حوزه توسعه فناوری های نوظهور، تامین کنندگان زیرساخت های تبلیغاتی و برند سازی، زنجیره های ارزش و ارزش آفرینی، فعالان حوزه ساختمان، تاسیسات، برق، حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و معدن - شرکتهای اتوماسیون، شناسایی و مکانیابی، ارائه دهندگان پلتفرم های جامع، توسعه دریامحور ، بازرگانی خارجی و گمرک.....نشان از این دارد که حاضرین در رویداد،

۱- نیاز دارند که بدانند فاوا چه کرده و چه خواهد کرد.

۲- لازم می دانند که بگویند چه تقاضایی برای امروز و چه انتظارهایی برای فردا دارند.

دعوت های جدی برگزارکنندگان این رویداد از مسئولان و مقامات دولتی، به ویژه در آغاز بکار دولت چهاردهم به همین دلیل است که از این فرصت ویژه استفاده بهره ور صورت بگیرد.

براساس رویکرد انسان محور، بجای اینکه فناوری های نوظهور به عنوان نقطه مبدا درنظر گرفته شوند و پتانسیل آنها برای افزایش بهره وری مورد بررسی قرار گیرد،

نیازها و مزایای اصلی انسانها در فرآیند تولید باید مورد تاکید اصلی قرار بگیرد.

فناوری هایی نظیر هوش مصنوعی و تولید افزایشی می تواند با بهینه سازی کارایی منابع و به حداقل رساندن ضایعات، نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

در صنعت نسل ۵، توانایی صنعت جهت تحقق اهداف اجتماعی فراتر از مشاغل و رشد به رسمیت شناخته شده و درواقع ، به این واقعیت اذعان می شود که،
صنعت می تواند به عنوان عاملی تاب آور جهت ایجاد رفاه عمل نماید.

ما براین باوریم که؛

باید خوب و شفاف بگوییم و دقیق و مسئولانه گوش کنیم.

و در نهایت؛
ساختن ایران کار مشترک همه ماست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.