کدخبر :304447 پرینت
26 تیر 1403 - 15:32

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش: جلوی قانون گریزی ها می ایستیم

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: مهمترین وظیفه ما در شرایط انتقال مدیریت‌ها، پرهیز از هرگونه اقدامی است که از مدیران آتی، قدرت تصمیم و برنامه‌ریزی را سلب کند.

متن خبر

مهدی ادیبان، عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با سیتنا در واکنش به تصمیمات اخیر برخی مدیران در این سازمان، گفت: مهمترین وظیفه ما در شرایط انتقال مدیریت‌ها، پرهیز از هرگونه اقدامی است که از مدیران آتی، قدرت تصمیم و برنامه‌ریزی را سلب کند.

وی گفت: اخلاق اداری حکم می کند شرایط دوره گذار را درک کنیم و جز موارد خاصی که با کسب‌وکارها و حقوق افراد مرتبط است، تصمیم های مهم تا استقرار دولت جدید به تعویق بیفتد.

ادیبان گفت: البته مدیران با تجربه نیز معمولا در همه دوره ها با درک این موقعیت، بدون اینکه وقفه ای در امور جاری سازمان رخ دهد از تصمیم یا اقداماتی که اصطلاحا سازمان را گرو بگیرد، مجموعه را مدیریت می کردند و امیدواریم امروز هم همین‌گونه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده و اعضای دیگر هیات مدیره قطعا جلوی قانون گریزی ها و زیر پا گذاشتن ضوابط و اصول اداری می ایستم و تلاش می کنیم وظایف قانونی و اخلاقی خود را به بهترین وجه انجام دهیم؛ چنانکه سرپرست محترم دولت جناب دکتر مخبر و رییس جمهور منتخب خواسته اند تا استقرار دولت جدید از مواردی چون نقل و انتقال یا انتصاب و عزل و نصب ها اجتناب کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.