کدخبر :306502 پرینت
03 شهریور 1403 - 16:57

پیام تبریک مدیرعامل مبین‌نت به ستار هاشمی، وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل مبین‌نت در پیام تبریکی به ستار هاشمی، وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: امیدواریم با تجربیات و توانمندی‌های برجسته جنابعالی، شاهد تحولات مثبت و مؤثری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل دسترسی مردم به فناوری‌های نوین باشیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، علیرضا صیدی مدیرعامل این شرکت طی پیامی، رای اعتماد به دکتر ستار هاشمی به‌عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است:

«رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی نویدی تازه برای توسعه و پیشرفت صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور خواهد بود. امیدواریم با تجربیات و توانمندی‌های برجسته جنابعالی، شاهد تحولات مثبت و مؤثری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل دسترسی مردم به فناوری‌های نوین در دوره مدیریت شما باشیم.

اینجانب به‌عنوان یکی از فعالان صنعت ICT کشور از شما درخواست می‌کنم با پررنگ کردن جایگاه این صنعت در هیئت دولت و حاکمیت، از منافع این حوزه دفاع کرده و با توسعه اقتصادی پویا در راستای رفع چالش‌های این صنعت از جمله تعرفه‌های دستوری، فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، هدایت تولیدات داخلی و رفع موانع واردات تجهیزات، عدم ایجاد انحصار داخلی در صنعت و ایجاد توازن بین تولیدات داخلی و واردات، نقش‌آفرین باشید. 

همچنین به‌کارگیری نیروهای توانمند بدنه صنعت در وزارت ارتباطات می‌تواند به تحول صنعت ارتباطات به‌عنوان صنعت پیشران در توسعه کشور شتاب بخشد که قطعا این مهم نیز با مدیریت شایسته جناب‌عالی محقق خواهد شد.

مبین‌نت به‌عنوان اولین اپراتور ارائه‌دهنده اینترنت بی‌سیم و بزرگ‌ترین اپراتور خدمات سازمانی در کشور، آمادگی خود را برای همکاری نزدیک با وزارتخانه و تلاش برای تحقق اهداف مشترک اعلام می‌دارد. امید است با همیاری یکدیگر، بتوانیم در پیشبرد برنامه هفتم توسعه کشور و بهبود وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خدمت مردمان عزیز کشورمان باشیم.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.