کدخبر :306495 پرینت
03 شهریور 1403 - 15:52

پیام‌رسان و شبکه اجتماعی بومی و قوی؛ از مهمترین شاخصه‌های قدرت‌ سایبری

مدیر موسسه فمتا، گفت:سکوهای بومی باید پس از فراگیر شدن در داخل کشور، در عرصه بین‌الملل نیز مورد اقبال کاربران قرار گیرند که موقعیت راهبردی ایران در منطقه و محور مقاومت، در این زمینه فرصت منحصر به فردی را در اختیار کشورمان قرار داده است، لذا بدیهی است فعالان و دغدغه‌مندان عرصه فاوا در حمایت از برنامه‌ها و اقدامات وزیر ارتباطات برای توسعه صنعت پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد کرباسی، مدیر موسسه فمتا، در پستی در شبکه اجتماعی ویراستی آورده است:

فعالیت وزیر ارتباطات دولت چهاردهم در سکوی ایرانی ویراستی بسیار حائز اهمیت است. زیرا...

1. پیام‌رسان و شبکه اجتماعی بومی و قوی، از مهمترین شاخصه‌های قدرت‌ سایبری است. سکوهای بومی باید پس از فراگیر شدن در داخل کشور، در عرصه بین‌الملل نیز مورد اقبال کاربران قرار گیرند که موقعیت راهبردی ایران در منطقه و محور مقاومت، در این زمینه فرصت منحصر به فردی را در اختیار کشورمان قرار داده است.

2. رویکرد وزیر ارتباطات نقش محوری در این حوزه دارد. دو وزیر گذشته ارتباطات دقیقا نقطه مقابل یکدیگر بودند، یکی مدافع تمام قد سکوی خارجی و دیگری حامی تمام عیار سکوی داخلی.

3. فعالیت دکتر هاشمی از بدو تصدی وزارت در سکوی داخلی، یعنی وزیر جدید از سنخ دومی است.

4. بدیهی است فعالان و دغدغه‌مندان عرصه فاوا در حمایت از برنامه‌ها و اقدامات وزیر برای توسعه صنعت پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ویراستی

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.