کدخبر :306486 پرینت
03 شهریور 1403 - 14:26

با سامانه آموزشیار آشنا شوید

سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) با هدف استفاده یکپارچه اساتید و دانشجویان از خدمات الکترونیک دانشگاهی، راه اندازی شده و از قسمت های مختلفی تشکیل شده و دانشجویان با ورود به آن می‌توانند اموری مانند انتخاب واحد، مشاهده سوابق تحصیلی، مشاهده کارنامه، پرداخت شهریه و دریافت وام را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات الکترونیک، اطلاع‌رسانی و همچنین دسترسی اعضا به پروفایل شخصی‌ خود، سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) را راه‌اندازی کرده است تا اساتید و دانشجویان این دانشگاه بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

این سامانه از قسمت های مختلفی تشکیل شده و دانشجویان این دانشگاه با ورود به آن می‌توانند اموری مانند انتخاب واحد، مشاهده سوابق تحصیلی، مشاهده کارنامه، پرداخت شهریه و دریافت وام را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) با آدرس www.edu.iau.ir در دسترس است و خدمات مختلفی مانند ثبت نام، انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه، مشاهده ریز نمرات، مشاهده لیست دروس و واحدها، حذف و اضافه، ارزشیابی اساتید و درخواست تسهیلات را ارائه می‌کند.

سامانه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.