کدخبر :304319 پرینت
23 تیر 1403 - 10:19

نشان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به داده پردازی معتمد تیس رسید

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت های فناوری و نوآوری در سازمان ها طراحی شده که در هشتمین دوره آن، شرکت داده پردازی معتمد تیس توانست با ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری و نوآوری و بررسی متخصصین و کارشناسان، این جایزه را کسب کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده پردازی معتمد تیس، اختتامیه «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران، معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس و همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

شرکت داده پردازی معتمد تیس در این دوره از جایزه که بزرگترین شرکت های ایران نظیر خدمات ارتباطی همراه اول، فولاد مبارکه اصفهان، آریاساسول و شرکت های فناور و نوآور نیز حضور داشتند، توانست پس از ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری و نوآوری و بررسی متخصصین و کارشناسان، این جایزه ارزشمند را کسب کند.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت های فناوری و نوآوری در سازمان ها طراحی شده است.

سازمان ها براساس این مدل می توانند با شناخت چالش های خود در هر مرحله، گام هایی به سوی رقابت پذیری پایدار بردارند؛ به عبارتی این مدل در راستای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده است که طی این هفت دوره، بالغ بر ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل، ارزیابی شده اند.

این نشان از سوی برگزارکنندگان به مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس، آقای دکتر یوسف پناهی، اهدا شد.

شایان ذکر است راهبرد ها و محصولات نوآورانه در شرکت داده پردازی معتمد تیس به عنوان بزرگترین تسهیل گر و ارسال کننده صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان و توسعه دهنده پیاده سازی مالیات هوشمند و عدالت مالیاتی در راهبردهای کلیدی این شرکت ادامه دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.