کد مطلب: 

296320

لزوم به‌روزرسانی مستمر مقررات و قوانین فضای رایانه‌ای و دیجیتال

شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فضای رایانه‌ای و دیجیتال مدام در حال ترقی است و طبعا قوانین مربوط که بر این حوزه حکمرانی می‌کنند نیز باید به صورت مستمر تغییر پیدا کنند.
لزوم به‌روزرسانی مستمر مقررات و قوانین فضای رایانه‌ای و دیجیتال

به‌ گزارش سیتنا، غلامرضا شریعتی با حضور در دفتر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، با دکتر عباس رمدانی، سرپرست دبیرکل سازمان به گفت‌وگو پرداخت.

غلامرضا شریعتی در این جلسه با تاکید بر فعالیت‌های در حال انجام در حوزه اصناف کشور، گفت: فعالیت هایی که در حوزه اصناف رایانه‌ای در حال وقوع است از جمله کارهای جدید در کشور محسوب می‌شود که مرتبط با نیازمندی‌های جامعه جلو می‌رود.

وی ادامه داد: نقش پررنگ کسب وکار‌ها در فضای مجازی نیازمند توجه ویژه‌ای است و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای باید بر این حوزه حکمرانی گسترده‌ای انجام دهد و اگر این اتفاق نیافتد، آسیب‌ها و مشکلاتی مانند کلاهبرداری به وقوع می‌پیوندد.

شریعتی با بیان خصوصیات فعالیت در فضای دیجیتال، گفت: باتوجه به ویژگی های فعالیت در این فضا و گسترش آن، اهمیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بیش از گذشته شده است و به فراخور همه نظام های موجود درجامعه، نقش پررنگی در اشتغال و پایداری درآمد مردم ایفا می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: فضای رایانه‌ای و دیجیتال مدام در حال ترقی است و طبعا قوانین مربوط که بر این حوزه حکمرانی می‌کنند نیز باید به صورت مستمر تغییر پیدا کنند.

غلامرضا شریعتی با اعلام آمادگی مجلس برای کمک به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از لزوم بروزرسانی مقررات و قوانین این حوزه در مجلس گفت و افزود: مجلس شورای اسلامی با توجه به قانون مجوزهای کسب و کار که چندین سال است به تصویب رسیده است، می‌تواند مشکلات نظام صنفی رایانه‌ای کشور را برطرف کند.

عباس رمدانی، سرپرست دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز در این جلسه ضمن استقبال از این رویکرد، بر لزوم همکاری هرچه بیشتر این سازمان و مجلس در جهت بهبود سیاستگذاری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-06-26 09:32

افزودن دیدگاه جدید