کد مطلب: 

294959

پیام تسلیت رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

به گزارش سیتنا، متن پیام تسلیت امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا لله و انّا إلیه راجعون

دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی کار خود را آغاز کرده است، رویکرد خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری خود را وامدار نگاه، منش و رفتار شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی می‌داند؛ چنانکه تأکید ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بر خدمت صادقانه و اولویت دادن به مردم، ترجیع بند تمامی جلسات عمومی و نشست‌های داخلی در بدنه قوه مجریه بود.

حادثه روز گذشته که در حین بازدید و پیگیری امور اجرایی در منطقه شمال‌غرب کشور برای ایشان و هیئت همراه اتفاق افتاد، غمی بزرگ در سینه ملت شریف ایران ایجاد کرد و ما را در فقدان شهید جمهور به سوگ نشاند.

اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله دکتر سیّد ابراهیم رئیسی و همراهان محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد که راهبرد رئیس‌جمهور محترم را در خدمت صادقانه به مردم با همتی مضاعف ادامه خواهیم داد و به لطف خدا مسیری که در این دولت شروع شد را با همّت عالی و انگیزه‌ای دوچندان به اتمام خواهیم رساند.

در پایان از خداوند بزرگ برای خانواده و بازماندگان آرزوی صبر و برای شهدای این حادثه به برکت وجود امام علی ابن موسی الرضا (ع) خواستار درجات عالی هستم.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-21 08:36

افزودن دیدگاه جدید