کد مطلب: 

294788

اخذ بهای حفاری توسط شهرداری‌ها از شرکت مخابرات و اپراتورها ممنوع شد

با توجه ممنوعیت اخذ بهای خدمات حفاری توسط شهرداری‌ها در موارد مربوط به انجام وظائف دستگاههای اجرایی، از این پس در موارد مختلف خدمات رسانی سازمان ها و نهادهای کشوری به ویژه شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای ارتباطی برای پیشبرد طرح ملی پوشش فیبرنوری در سراسر کشور، اخذ بهای خدمات حفاری توسط شهرداری و دهیاری ها در سراسر کشور ممنوع است.
اخذ بهای حفاری توسط شهرداری‌ها از شرکت مخابرات و اپراتورها ممنوع شد

به گزارش سیتنا از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این ابلاغیه که توسط عالی ترین مقام شهرداری های سراسر کشور به تمام زیرمجموعه های عمرانی این نهاد ابلاغ شده، مواردی که دستگاههای اجرایی در انجام وظائف خود اقدام به حفاری و ترمیم معابر می نمایند را با توجه به لزوم تسریع در امر خدمات عمومی برای سازمان های خدمت رسان از هر گونه دریافت عوارض و بهایی، مستثنی نموده است.

این گزارش می افزاید: باتوجه به دستور مستقیم معاون وزیر کشور و رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، در مواردی که دستگاههای اجرایی در انجام وظائف خود اقدام به حفاری و ترمیم معابر می نمایند؛ اخذ بهای خدمات حفاری توسط شهرداری و دهیاری ها در سراسر کشور ممنوع است.

بر این اساس، در این ابلاغیه، درج بهای خدمات حفاری در زمره عناوین مندرج در جدول بهای خدمات دستورالعمل اجرایی موضوع تبصره (۱) ماده (۲) قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداریها و دهیاریها، ابلاغی وزیر محترم کشور، اخذ وجوه بعنوان بهای خدمات، صرفاً در قبال ارائه خدمات مستقیم مقدور دانسته شده است.

این گزارش می افزاید، تصویب و ابلاغ دستور فوق، از این پس در موارد مختلف خدمات رسانی سازمان ها و نهادهای کشوری به ویژه، شرکت مخابرت ایران و اپراتورهای ارتباطی که برای پیشبرد طرح ملی پوشش فیبر نوری در سراسر کشور، نیاز مبرم و فراوانی به تکمیل هر چه سریع تر حفاری ها دارند، نقش مفید و برجسته ای ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-17 12:11

افزودن دیدگاه جدید