کد مطلب: 

296450

گزارش تصویری سیتنا از حضور مبین نت در نمایشگاه الکامپ 1403

مبین‌نت با شعار «اتصالی به وسعت ایران» به الکامپ ۱۴۰۳ آمده است تا به نمایش محصولات و راهکارهای نوین برای توسعه شهر هوشمند و زندگی دیجیتال و معرفی سرویس‌ اینترنت فیبر نوری بپردازد.
مبین نت

به گزارش سیتنا، مبین‌نت با شعار «اتصالی به وسعت ایران» به الکامپ ۱۴۰۳ آمده است. ارائه محصولات و راهکارهای نوین برای توسعه شهر هوشمند و زندگی دیجیتال از هدف‌های مبین‌نت برای حضور در این دوره از نمایشگاه است.

مبین‌نت به‌عنوان دارنده پروانه UNSP، سرویس‌ اینترنت فیبرنوری خود را نیز در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌دهد، سرویسی که در شهرها و استان‌های تحت تعهد مبین‌نت در حال بهره‌برداری است تا جریان پرتکاپوی هوشمندسازی در کشور همچنان ادامه یابد.

تیم فروش سازمانی مبین‌نت نیز با حضور در الکامپ، مجموعه متنوعی از سرویس‌های سازمانی شامل اپراتور هوشمند الرت، سرویس نظارت تصویری ابری (VSaaS)، پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage)، تلفن سازمانی، Wi-Fi مدیریت‌شده را با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال کسب‌وکارها و صنایع هدف ارائه می‌کند.

نمایشگاه الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است.

گزارش تصویری سیتنا از حضور مبین نت در این نمایشگاه را ببینید:

عکاس: سهند بیژن نیا

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-06-30 15:35

افزودن دیدگاه جدید