کدخبر :561 پرینت
27 مهر 1390 - 15:04

دبیرکل بانک مرکزی: نظارت بدون بانکداری الکترونیک و پایش مدون میسر نیست

متن خبر

به گفته‌ی دبیر کل بانک مرکزی، امروز نظام اقتصاد بانک محور است و نظارت بدون برخورداری از ابزار جدید بانکداری الکترونیک و امکان پایش مدون میسر نخواهد بود. 

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) به نقل از بخش ارتباطات شرکت خدمات انفورماتیک، محمود احمدی ضمن اشاره به جایگاه نظام بانکی کشور و پیشرو بودن آن در ارائه خدمات به روز به مردم تمامی نقاط کشور افزود: اگر دیروز ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به عنوان یک مزیت مطرح بود امروز این مزیت یک الزام است و نقش مهمی در برنامه‌های حاکمیتی برعهده دارد. 

 

وی که در گردهمایی سالانه کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک سخن می‌گفت، نگاه بانک مرکزی را به توسعه بانکداری الکترونیک یک نگاه راهبردی خواند و تاکید کرد: شرکت خدمات انفورماتیک نقش مهمی در پیشبرد این نگاه راهبردی بر عهده دارد. 

 

 

محمود احمدی در ادامه به پیشگام بودن شرکت خدمات انفورماتیک طی دو دهه در حوزه بانکداری الکترونیک اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حفظ این جایگاه با در نظر گرفتن سرعت تحولات و افزایش تقاضا از سوی مردم برای دریافت خدمات جدیدتر نیازمند تحرک  و فعالیت بیشتر است. هرچند بضاعت علمی و تخصصی و نیروی انسانی این شرکت جایگاهی بی نظیر برای آن رقم زده است؛ اما توقعات بسیار بیش از این هاست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.