کدخبر :305960 پرینت
23 مرداد 1403 - 16:53

رونمایی از دو راهکار جدید در دریافت و ارسال اطلاعات مودیان در نمایشگاه صنعت مالی

معاون توسعه کسب‌وکار شرکت داده پردازی معتمد تیس، گفت: در نمایشگاه صنعت مالی دو راهکار جدید را در دریافت و ارسال اطلاعات مودیان برای مشتریان خاص رونمایی کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

متن خبر

کاوه نوذر، معاون توسعه کسب‌وکار شرکت داده پردازی معتمد تیس در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی از حضور در نمایشگاه صنعت مالی، اظهار کرد: شرکت تیس برای اولین بار در نمایشگاه صنعت مالی شرکت کرده‌ است و هدف از این حضور، ارتباط و تعامل با شرکای تجاری و فعالان حوزه صنعت مالی است.

وی، ادامه داد: یکی دیگر از علل حضور ما در این نمایشگاه این بود که برخی از مشتریان خود را خارج از فضای شرکت دعوت کنیم تا در خصوص خدمات، نظرسنجی انجام دهیم؛ همچنین دو راهکار جدید را در دریافت و ارسال اطلاعات مودیان برای مشتریان خاص رونمایی کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

معاون توسعه کسب‌وکار شرکت داده پردازی معتمد تیس، تاکید کرد: یکی از راهکارها را با همکاری شرکت سداد و بانک ملی نهایی کردیم و دیگری راهکاری بود که با همکاری بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه صنعت مالی رونمایی نمودیم.

نوذر، خاطرنشان کرد: یکی از روش‌های ارسال اطلاعات انبوه جدیدی که برای ارسال روزانه بیش از یک میلیون اطلاعات برای حوزه امن بانک‌ها و مودیان بزرگ رجیستر می شوند، را برای برخی از مشتریان نهایی و رونمایی کردیم.

معاون توسعه کسب‌وکار شرکت داده پردازی معتمد تیس، گفت: در نمایشگاه صنعت مالی علاوه بر اینکه حوزه رمزارزها حضوری پررنگ تر از گذشته داشت، ما نیز با شرکایی که مدت‌ها در حال مذاکره بودیم به توافق رسیدیم، به گونه‌ای که به اهداف پیش بینی شده، دست یافتیم، اما در مجموع هنوز جای کار وجود دارد، زیرا حوزه اقتصاد دیجیتال بر مبنای فین تک و فناوری مالی رشد چندانی نداشته است و امیدواریم که با کمک رگولاتور و دولت جدید این صنعت گسترش یابد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.