کدخبر :283493 پرینت
12 مرداد 1402 - 12:17

مومن نسب: شدت برخورد با دیجی کالا مقداری عجولانه بود

مومن نسب معتقد است: بستن دفتر دیجی کالا مقداری عجولانه بود؛ اگرچه بی حجابی در این شرکت‌ها امنیت را به خطر می اندازد و برخورد با این شرکت ها درست است، اما شدت آن باید مشخص شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روح الله مومن نسب، کارشناس فضای مجازی در برنامه‌ای تلویزیونی (لینک) پیرامون نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ ها، گفت: شرکت‌های دانش بنیان عمدتا با خلاقیت شکل گرفته اند و کاربرپسند هستند و در فضایی که برای آنها ایجاد شده از امتیازات، یارانه‌ها، تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی بهره می‌برند.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته اند و به اجرای مقررات تعهدات داده اند، اما به دلیل حضور در شبکه‌های مجازی، برخی حواشی در آنها، جنجال به پا می‌کند.

این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه این شرکت‌ها باید خودشان را ملزم را رعایت حجاب بدانند، افزود: دستگاه های نظارتی باید وظیفه خود را در مقابل این بی حجابی ها انجام دهند. نمی تواند خانم بی حجاب در استارت آپ ها کار کند. این شرکت‌های استارت آپ به صورت سازماندهی شده و برنامه ریزی شده کلیپ با یک خانم بی حجاب تولید کرده اند.

مومن نسب در همین راستا افزود: بستن دفتر دیجی کالا مقداری عجولانه بود؛ اگرچه بی حجابی در این شرکت‌ها امنیت را به خطر می اندازد و برخورد با این شرکت ها درست است، اما شدت آن باید مشخص شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.