کدخبر :279233 پرینت
21 فروردین 1402 - 13:51

دبیر نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی علی اصغر انصاری را به عنوان دبیر نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور طی حکمی، علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات را به عنوان دبیر نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

در این حکم، وزیر ارتباطات بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های اجرایی مجموعه وزارت ارتباطات، سازمان ها، شرکت های تابعه و بخش خصوصی حوزه ICT در برگزاری با شکوه و شایسته این جشنواره تاکید کرده است.

جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور انتخاب برترین های خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شور نشاط علمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بین متخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از صنایع داخلی و شرکت های دانش بنیان و قدردانی از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا و صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.

نخستین دوره این جشنواره در اردیبهشت سال 1390 برگزار شد و در سال‌های بعد استمرار یافت و تاکنون هشت دوره آن با بهره‌گیری از تجارب گذشته برگزار و از سال ۹۸ تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بوده است.

نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است امسال همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.